![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Boek niet gelezen; ken wel een interview met Rik in de Kerrang waarin hij verklaart een groot WASP fan te zijn ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Pffff, ik heb Agent Orange NIET gekocht toen ik hem zag liggen in een platenzaak ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: zo, weer een erg lang afwezige zm'er terug? Je moeder. ![]() |
|
quote: Ja, klopt, ja, ik heb hier een hooded sweater liggen met die titel, maar in m'n enthousiastme schreef ik de originele titel hier neer, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
As I Lay Dying - An Ocean Between Us Besteld. ![]() ![]() |
|
quote: Improviseerden ze ook toen jij aanwezig was bij die show? En lulden ze nog tegen t publiek (en omgekeerd?). ![]() |
|
Zeker weten, met foutjes ed. Ze kregen het zelfs voor elkaar om een betalend persoon de zaal uit te krijgen, omdat deze uiteindelijk z'n muil niet wist te houden, hehehe, was echt supergaaf om een keer in het echie te zien. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Hoe deden ze dat?? ![]() ![]() |
|
Met heel veel verbaal geweld. ![]() Tering, wat ging die vent af. Uiteindelijk door de security eruit gezet. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Candlemass-Epicus Doomicus Metallicus Candlemass-Chapter 6 Death-Spirituel Healing Death Angel-Frolic Through The Park Death Angel-The Ultra Viollence Anthrax-Spreading The Disease Fucking oldscool ![]() ![]() ![]() ![]() Scorpions-Humanity ![]() |
|
quote: haha schitterend! Dat moet je ook gewoon niet proberen heh ![]() ![]() |
|
Idd, dat was echt dom. Die gast dacht dat hij ze er wel uit kon lullen. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Ik dacht dat ik die Infernum van je zou overkopen, jood. Ik weet wie er geen Krohm LP krijgt. ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() Paiste Signature 21" Dry heavy ride. ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
Tv Scartkabel DVDspelert Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
2e hands meuk op den rommemarkt inclusief transformurrrrrr Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
![]() Ik haal hem de 23ste op ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Elsrock kaart Paradise Lost - Gothic, Paradise Lost - Draconian Times (uit de aanbieding bak) ![]() |
|
quote:Mooie radio! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 18-08-2007 18:48] ![]() |
|
gast! ![]() Fender 300Ps 300 watt bassamp! Fenders antwoord op de SVT classic in de 70's! 1 van de chillste bassamps die je kunt kopen imo ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
HP iPAQ 514 ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 18-08-2007 19:13] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
![]() Maar dan zonder die stok links. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |