![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: USB toetsenbord en muis lies. En over word hebben we het nog wel ![]() ![]() |
|
quote:oh okee. ![]() oh dat weet ik idd. niet.. mooi klote is dat, het enige wat ik nodig heb, staat er niet op. Ach ik gooi dat vista er toch af. Dat trekt volgens Rajackar ook te veel snelheid wat helemaal niet nodig is. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Tja, Vista draaien met 512 MB vind ik erg dapper maar verstandig is anders ![]() ![]() |
|
eten lenzenvloeistof giraffe knuffeltje notitieboekje Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
Kaas chips voor vanavond curlbooster voor mijn haartjes spray zodat mijn haar beter doorkambaar is archief bakjes Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote:De nieuwe Ubuntu draait als een zonnetje op 512 MB. Zit volgens mij ook alles op wat Cadaveria nodig heeft ![]() |
|
![]() ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
2ehands stereosetje voor op de slaapkamer... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 31-08-2007 17:24] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote:Ubuntu is toch een linux iets?? Maar kan ik daar dan wel met een document van windows naar ubuntu en van ubuntu naar windows?? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Fink Bräu Fink Bräu Fink Bräu Fink Bräu Fink Bräu Fink Bräu Fink Bräu Fink Bräu Fink Bräu Fink Bräu Fink Bräu Fink Bräu Aldus de kassabon. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 31-08-2007 17:47] ![]() |
|
quote:en toch worden legio systemen zo aan domme klanten verkocht ... zag daar vandaag weer een mooie discussie bij de dynabyte over .. klant was pissed dat systeem het niet zo denderend deed "Tja U kunt er best wat intern geheugen bij gebruiken!" ![]() |
|
quote:Aan Dynabyte prijzen natuurlijk.. Zelf gekocht: een halfjaarvoorraad contactlenzen ![]() ![]() |
|
Eindelijk eens wat lampen. Altijd handig, licht! Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! ![]() |
|
-Dream Theater cdtje voor mijn binnenkort jarige broeder. -een te duur treinkaartje naar Amsterdam ![]() ![]() |
|
quote: Laat ff een keer weten hoe die is, al vaker in m'n handen gehad, maar ik twijfelde. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Dat is die film over Armin Meiwes, nietwaar? Gekocht: Antaeus - Cut Your Flesh And Worship Satan LP ![]() |
|
Een heleboel nette broeken bij de Steps, voor €5,- per stuk. Voor werkkleding moet je niet te veel geld uitgeven ![]() ![]() |
|
Accept - Eat The Heat LP Armored Saint - Revelation Dubbel-LP Bad Religion - New Maps Of Hell LP Celtic Frost - Vanity/Nemesis LP Hammerfall - Legacy Of Kings LP Pentacle - Under The Black Cross LP Pungent Stench - Masters Of Moral, Servants Of Sin Dubbel-LP Thin Lizzy - Archive 4 (Whisky In The Jar) Maxi Thin Lizzy - Renegade LP Type O Negative - Bloody Kisses Dubbel-LP The Who - Rarities Vol. 1 LP The Who - Rarities Vol. 2 LP Bareuh... ![]() |
|
Goed bezig de laatste tijd met vinyl De Ulk, hoeveel platen heb je nu? ![]() |
|
quote: Ga aardig richting de 2000... Bareuh... ![]() |
|
Damn, haha. ![]() |
|
Kost aardig wat ruimte, lijkt me. Ik heb er een paar honderd en die nemen al wat plek in. Maar ja, vinyl heerst dan ook zo bijzonder hard! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Zeker, jammer dat ik een nieuwe platenspeler nodig heb. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |