|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Tering... |
|
quote: Ziet er goed uit ja! Cube Reaction K18? ZESSSSS kilo lichter dan mijn Santos hehe. Maar ik laat m'n zwembandjes wel thuis en ploeg vloekend en zwetend naar boven, kan jij alvast koffie zetten . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: +1 en |
|
*piep* |
|
Aardappelbolletjes, pudding en rooie kool. |
|
een nieuwe gerbil bak/kooi. Onderste deel is van glas zodat ze kunnen graven, bovenste deel is van tralies. You suck and that's sad |
|
Twee nieuwe zonnebrillen Goudkleurige nagellak Glitter topcoat Glittersteentjes voor op je nagel I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
woot! bling bling dus You suck and that's sad |
|
Haha jazeker! Laatst had ik roze nagellak gekocht. Deze nagellak zou verkleuren bij warm/koud. Bleek hij naar geel te kleuren bij warmte. Aangezien mijn handen over het algemeen warm zijn, liep ik met gele nagels. Bah! Goud is veel beter. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
mee eens! en roze glitters zijn ook cool. Met zwarte nagels. You suck and that's sad |
|
Dat klinkt wel goed ja! Ik heb alleen (nog) geen zwarte nagellak. Wel roze glitters I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Een opblaasbadje, 2 aankleedkussenhoezen, een babyslaapzakje en een dvd van Nijntje Vroeger kocht ik nog wel eens wat voor mezelf... |
|
DVD van nijntje kan heel leuk zijn hoor! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Als je dronken bent zeker? |
|
quote: Probeer het uit! 'Hoe beleef ik de leukste avonturen met Nijntje!' I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Tita tovenaar doet het btw ook erg goed na een ruime inname van bier. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Geluid uitzetten en dan zelf te teksten gaan verzinnen met vrienden? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Morgenochtend mezelf maar eens klem zuipen dan, en samen met hem die dvd kijken |
|
Sacred Reich - Ignorance/Surf Nicaragua 3 disc edition |
|
All Out War - Assassins in the House of God Madball - Infiltrate the System |
|
Zaterdag op de eurmat ontvangen: Sodom - M16 Slayer - Show no mercy Diabolical masquerade - Deaths design |
|
Flatout: Ultimate Carnage (Xbox360) Fort Alpha: Seizoen 2 (3DVD) Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
een album van cradle (from the cradle to enslave) putting the laughter in manslaughter since 1991 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |