![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gekocht in de goudvis: Krohm - The Haunting Presence Nargaroth - Semper Fidelis Lag trouwens echt ernstig veel gave zooi daar, jammer dat ik niet meer geld had :') ![]() |
|
Krohm! ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Gewoon Debimur Morti, als ik mij niet vergis. Bijna alles wat er lag is vrij gemakkelijk verkrijgbaar via de grotere en bekendere mailorders. Maar ja, er lag gaaf spul. En als mijn rekening gevulder was geweest was ik ook met meer thuis gekomen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Ik weet wel dat het makkelijk verkrijgbaar is, daar gaat het ook niet om maar als het daar zo ligt is het weel heel verleidelijk om meer te kopen :') ![]() |
|
dumbells, opplakblommen, wokshizzle en mystery repeats van pete philly & perquisite. en ik heb een tv gekregen ![]() ![]() |
|
![]() Voor mijn Nespresso cups ![]() Zenial ![]() |
|
-Melk -Mandje met bloemetjes/plantjes voor mn moeder ![]() ![]() |
|
quote: Wel erg grote hoor ![]() ![]() |
|
quote:Zat hij in de weg dan? ![]() ![]() |
|
Zij die weten, praten niet; zij die praten, weten niet. ![]() |
|
quote: Nee ![]() |
|
Een goed sterke 'outdoor' jas, eveneens goede wandelschoenen en thermosokken. Laat de herfst in Schotland en de toekomstige vakanties in koudere oorden maar van start gaan! [Dit bericht is gewijzigd door R. op 10-09-2007 15:13] ![]() |
|
R. leeft weer! Hoe was Jail gast? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: Alles van Tolkien (e.a.) gelezen en veel tv gekeken. Niets meer en niets minder opzich. ![]() |
|
quote:Dan heb je lang gezeten. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: quote: Nooit verwacht dat een bieb daarzo alles voor je doet, niet dat ik het mis hoor ![]() ![]() |
|
Heb je ze echt allemaal gelezen? ![]() |
|
Op de helft van 'De kinderen van Hurin' na (dat verhaal was sowieso ook aanwezig in 'nagelaten vertellingen'). Misschien dat ik er ook wel eens wat snel door één heen bladerden maar verders.. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 10-09-2007 15:35] ![]() |
|
quote: Welkom zuruck dude ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Boodschappen Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
een fondlecorpse shirt met een shitload flyers, stickers en een button ![]() Je moeder. ![]() |
|
Maar R., wat had je dan voor kattenkwaad uitgehaald dan? Het is allemaal langs me heengegaan, maar ik ben wel in voor wat spektakel. ![]() |
|
quote: heb je meer gedaan dan wij in de vakantie! ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: meneer is eruit zo te zien, ben ook wel nieuwschierig Het is de lichtinval ;') ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |