![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
R. in de bak? Ik mis teveel. Moet je tegenwoordig zitten voor irritant gedrag ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Buiten alle media-toeters en bellen om was er amper iets om over te spreken. Omdat ik niet graag d'r over praat op bijvoorbeeld een forum (schep niet snel op) zal ik het slechts privé tegen mensen zeggen. ![]() |
|
Groot gelijk man.....Iig wel welkom terug.. ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Lijkt me wel wat om over op te scheppen ja ![]() |
|
quote: begrijp je toch niets van als je het niet meegemaakt heb. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
boeie, het gaat er wel weer telkens over. als je iedereen lekker zit te maken, is het wel logisch dat men om details miept ![]() anyway, niks gekocht Je moeder. ![]() |
|
quote:.. gelukkig zijn de belastingcenten goed besteed .. ![]() |
|
In bestelling staan: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 10-09-2007 21:13] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Gave films, die Nekromantik films! Wel prijzig zeker.. 20 euro per DVD ofzo? [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 10-09-2007 21:00] ![]() |
|
Necromantik heb ik hier nog op de harde schijf staan, nog steeds niet gekeken. Op ebay: Atari 65 XE. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: nou, mij wel ![]() een kettingslot zodat ik weer mooi mannen kan molesteren ![]() Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
quote:ZEIKWIJF. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Daar begint het aardig op te lijken ondertussen. Ik kan in ieder geval niet beticht worden van goede smaak. ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: Via dvdpacific.com zijn ze behoorlijk cheap alleen moet ik nog even de verzend en invoerkosten afwachten. ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Hè bah, goede smaak! ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Een ketting van € 130. Duur! ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
doe je zelf! ![]() Je moeder. ![]() |
|
Gekocht : een nieuwe jas en 2 paar schoenen. ![]() |
|
Een paar kilo Eiwit/protein poeder ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
smerige eiwit junk ![]() ![]() ![]() |
|
quote: hehe, net maar weer een blikje tonijn weggebunkerd. geef mij maar de smaakvolle meuk ![]() Je moeder. ![]() |
|
Oh dit is vanille hoor! erg goed tedoen! Mijn brinta word er zelfs lekker van! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
haha brinta is gay. m,aar mensen van ons formaat hoeven toch niet te letten op wat ze verder voor gezonde meuk eten? ![]() jij sonja bakker fan! Je moeder. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |