quote:
Op 15 mei 2002 14:28 schreef Dwaallicht het volgende:
Nou, ik vind dat erg raar, alsof linkse mensen zich zaken zouden moeten ontzeggen en rechtse mensen vanuit hun leunstoel zonder scrupules mogen consumeren. Het zijn allebei gewoon mensen en op de een kan je geen hogere morele eis leggen dan op de ander!
Hoho! Dat wil ik helemaal niet zeggen.. Mijn punt is dat wanneer iemand een écht oprecht politicus is, hij in zijn vrije tijd dezelfde principes heeft als op het werk zal ik maar zeggen.. En die heeft Rosemuller blijkbaar niet
Dat siert hem niet..
quote:
Ik vind vliegen naar Rome om te winkelen überhaupt schandalig maar voor mij heeft dat echt weinig met Rosemöllers politieke campagne te maken. Je gaat toch ook niet klagen als een Wiegel opeens met het openbaar vervoer gaat of zo? (ik zie Rosemöller trouwens best wel eens in de trein zitten, keurig hoor).
Tuurlijk staat zijn privéleven los van de campagne van GL.. Maar ik had niet van een politicus die claimt zoveel met het milieu op te hebben verwacht dat hij zo decadent zou zijn ff met het meest vervuilende vervoermiddel dat er bestaat boodschappen te gaan doen.
Iemand die écht zoveel met het milieu op heeft had niet eens overwogen om ff heen en weer te vliegen, of diegeen nou blut of multimiljonair is.