|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Lijkt me altijd nog zinniger dan de dictatuur van de minderheid. Touché, pussycat! |
|
Dan moet de minderheid (die meer intellect zou hebben) gaan beslissen voor de meerderheid? Ook niet bepaald representatief. Moet intellect wel een criterium zijn als het om democratie gaat? Touché, pussycat! |
|
|
|
quote: *you should see my grin right about now* hehe kabinetje CDA/PvdA/SP dan maar... CDA: 44 PvdA: 29 SP: 19 92 zetels [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 01-11-2002 12:31] |
|
quote: Ik ben errug benieuwd naar de echte verkiezingsuitslag straks.. En vooral naar het kabinet dat er gevormd gaat worden.. Jammer dat die honden van de PVDA er weer zetels bijkrijgen zeg, ik dacht dat die partij nu wel op zijn retour was D66 mag wel wat meer zetels krijgen; die van GroenLinks bijvoorbeeld Het ziet er wel naar uit dat de verkiezingen alsnog 'spannend' gaan worden trouwens. |
|
Weer een redenen om VVD te stemmen, maximale snelheid van 120 ---> 130. |
|
quote: Dat is idd het belangrijkste. |
|
quote: "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Kunnen die eikels van de PvdA het nóg verder verkloten!! Neee!!!! quote:Nee hoor, maar wel mooi meegenomen. Ooit met 120 's nachts van de ene grote stad naar de andere gereden? Viel je toen ook bijna in slaap? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: ja nee |
|
Ik vind dat er een 'autobahn' moet komen met maximale snelheid, maar als je dan een ongeluk krijgt moet je zelf voor de ambulance zorgen (als we dan toch gaan privatiseren moet dat maar meteen goed gebeuren ) |
|
je brengt ook andere in gevaar als je 130 gaat rijden. Als ze dat gaan invoeren, komt er hopelijk een ketting botsing waar mijn familie niet in zit. Dan schaffen ze dat ook gelijk weer af. |
|
quote: Je schiet er geen bal mee op want dan gaat iedereenweer 150 rijden. schaf die maximale snelheid op de snelweg maar gelijk helemaal af. en geen gezeur als je jezelf in de puin hebt gereden met 170km/u. Of als er kilometers file staat. |
|
quote: Nee, van 130 krijg je een adrenalinestoot . |
|
quote:Ik ben dus rijinstructeur en geloof me, de chronische linksrijders rijden aardig beter dan de rechtsrijders. Die schieten niet zo heel erg op (rijden meest 115-118; let er maar eens op) en kijken vervolgens geen meter in de spiegels of opzij (dooie hoek) voordat ze opschuiven. En dan maakt 120 of 150 erlangs géén verschil; je gaat schuiven. het is dus niet de snelheid die gevaarlijk is maar die schapen die met angst en beven toch dagelijks in de auto kruipen en geen acht slaan op anderen tijdens het inhalen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Na ok jij bent de man met verstand hiervan. Autoritair argument. Als jij het zegt zal het wel waar zijn. |
|
Niet per definitie waar; het is gewoon wat ik zie en meemaak. Mijn leerlingen ook, de "stevige doorrijders" gaan over het algemeen een stuk bewuster met het andere verkeer om dan de "jammer dat die vrachtauto daar rijdt anders bleef ik hier mooi rechts hangen"-leerlingen. Maareh, het ging over stemmen... LPF, anybody? [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 01-11-2002 21:12] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
nee, sp |
|
Argh, waarom komt er niet eens een partij die het goed voorheeft met iedereen, in plaats van met een bepaalde groep??!! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Pfff...geen idee waar ik op moet gaan stemmen, Ik heb er ook niet echt zin an Om de 4 jaar vind beter! Don't blush when I rip you open |
|
quote: hoe meer mensen hoe meer ezels!! ken je griekse klassiekers |
|
quote:Aha! Bespeur ik daar een lichte drang terug te gaan naar de oer-democratie in het oude Athene? Jahie ende jahoe! Dan zit het voor mij in ieder geval goed. Iedereen heeft stemrecht, d.w.z. alle vrije mannen. Kinderen (duh), vrouwen (sorry dames), 'buitenlanders' en slaven niet. Echt een "democratie van de minderheid," dus. Touché, pussycat! |
|
quote: wederom ken je klassiekers: het is een pleidooi Tegen de democratie, van grandmaster Plato yo yo |
|
Ik ken überhaupt niet zoveel klassieker, dus ook geen Griekse. Jij wel, blijkbaar. Ik had de strekking wel goed. [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 02-11-2002 20:39] Touché, pussycat! |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |