|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Als je niet VVD stemt wil niet zeggen dat je gelijk links stemt. Het politieke aanbod vind ik sowieso wat aan de matige kant in Nederland. Er is nu geen partij waar ik op zou willen stemmen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
|
|
SP, net als vorige keer. |
|
quote: Ik mag toch wel aannemen dat je keus toch een meer afgewogen reden heeft dan; 'ik ga niet links stemmen'? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Als ze nog een paar maandjes wachten, zou ik ook mee mogen stemmen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik mag al 10 jaar stemmen, ik heb 2 keer gestemd de laatste verkiezingen heb ik niet gestemd. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Dat gezeik altijd, ga je nou maar lekker barricaderen voor de chloor treinen. Je hebt nou al een paar keer hetzelfde gepost, het is onderhand wel duidelijk wat je mening t.o.v. de vvd is. Mij overtuig je in ieder geval niet, vvd 4 life "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: LOL! Op je liberale pik getrapt? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
|
|
naar dat dit topic op deze manier weer omhoog gaat, maargoed het zat eraan te komen... voorwaerts naer den stemhok mensen. ik stem nog maar eens op de SP Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
laatste keer sp gestemd, jan m. die met een kan water aan de bek stond, stiekem gefilmd, machtig! nu weer sp, denk'k. Oud Vuil. |
|
Dat was inderdaad een machtig moment om te zien- jan marijnissen heerst Ik ben op zoek naar een partij die links is qua inkomensverdeling etc; maar tevens met een niet totaal belachelijk milieu/verkeersbeleid op de proppen komt en qua vreemdelingen beleid ook een stuk rechtser is dan bijv. SP. Winter is coming |
|
quote: Check pvda of cda of die genoeg in de buurt komen zou ik zeggen. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-10-2002 0:52] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Dat kortzichtige geschreeuw ook altijd! Ga nou maar lekker je kop in het zand steken... Waarom altijd zo'n reactie als iemand met argumenten tegen een partij als het VVD komt? Waarom kunnen de meeste VVD stemmers niet gewoon met gegronde tegenargumenten komen? quote:Ik heb het partijprogramma van het PVDA nog niet doorgenomen, maar het plan daar was om een stuk linkser te gaan zitten dan de afgelopen jaren waarin ze steeds meer naar het midden geschoven zijn. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 28-10-2002 13:20] Don't blush when I rip you open |
|
Ik stem op de LPF, de nederlandse poltiek ff wakker schudden... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik ga SP stemmen. Wel positief, bij de vorige verkiezingen was ik nog geen 18 en ik ben deze maand 18 geworden, dus bij de verkiezingen in januari mag ik wel stemmen We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
erg orgineel ben ik niet vandaag, SP, zoals de vorige keer, en het zal wel Agnes Kant worden als voorkeurs stem. |
|
Links, Rechts, Liberaal, Sociaal, Asociaal.... Hoeveel mensen hier hebben het verkiezingsprogramma van de partij waar ze op gaan stemmen helemaal doorgelezen? en van de andere partijen? ohhhhh,... zo weinig? Educate yourself! (sorry maarrrr k'vindt 'm zo leuk!...) why would you listen to me? |
|
helemaal door gelezen.... |
|
quote:joh? Ik snap die conclusie dan ook niet helemaal eigenlijk. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik heb niet alles doorgelezen, maar wel die van de partijen waarover ik twijfelde. Waarom ga je er vanuit dat niemand die partijprogramma's heeft doorgelezen? of spiegel je jezelf af op anderen ?? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
ik heb ook alles doorgelezen, raar trouwens dat de LPF alleen maar pim dit, pim dat op hun site had staan, was wel ff zoeken voordat ik hun programma toen gevonden had. maar zal wel weer vvd worden, ik heb iig geen hoop meer voor nieuwe kleine partijen, hoe meer partijen hoe minder er van samenwerking terecht komt. heeeel misschien zouk zelfs sgp stemmen als die wat strenger allochtonenbelid zouden hebben. ze zijn dan wel gristelijk maar dragen wel duidelijk normen en waarden uit. maar vvd volstaat voor mij wel denkik [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 28-10-2002 14:40] Je moeder. |
|
D66(6?) BLASTBEATS FOREVER |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |