|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1291&page=6 ik denk dat ik d66 ga stemmen dit keer ( bij europese verkiezingen heb ik op groenlinks gestemd maar ik denk dat groenlinks een aantal migranten in hun partij hebben omdat ze migrant zijn en te weinig kijken naar de kwaliteiten en de opechte intenties van zo'n persoon ,ook vind ik dat groenlinks op de verkeerde punten soms oppositie voert ,wat goed beleid vertraagd ).in het europese parlement vind ik groenlinks wel op zijn plaats . |
|
quote: Nee, maar dat betekent dat niet-stemmen toch stemmen is. Je stemt dus altijd. ga dan naar dat hokje en vul iets in of doe een protest stem ofzo. Overigens denk ik dat eenpartij als bijv. de SP toch wel wat anders is als de heersende partijen. |
|
quote: normaal ben ik voor Groen links maar dat slijmerig "kontendraaigedrag" doet mij nu zeer sterk twijfelen.Om maar niet te spreken met die nepzieke (ik ben haar naam alweer vergeten). |
|
quote: Als ik toch al stem door niet te stemmen hoef ik er ook niet heen. En blanco stemmen schijnt ook niet te werken want dat gaat vaak ook naar de grotere partijen. Daar ga ik dus geen moeite voor doen. |
|
Ik ga geen keuze maken uit mogelijkheden die me geen van allen aanstaan. Dead things grow from deep inside... |
|
Precies...Wat heb je nou aan kiezen tussen slecht en slechter. OK de een is iets minder slecht, maar opschieten doet het niet. |
|
voor alle L.N.-stemmers op Z.M., Pim Kakkerlak is weg bij Leefbaar Nederland. |
|
quote: Hahahaha!!! Die partij wordt een steeds betere grap! |
|
quote: LOL Ik lag me er ook slap om inderdaad. Die gast is echt ziek!!! |
|
Die gast id idd echt ziek, maar ik vind em ook wel gevaarlijk. Ik heb weinig zin in van dat soort militia ideeën als in de VS, dat zie ik hem nog wel een keer doen |
|
quote: jah, maar dat laatste wat je z4egt is inderdaad een minpunt... maar een partij heeft nooit 100% van de stemmen dus tsja Je moeder. |
|
quote: Waar maar ga dan teminste blanco stemmen in mijn thuis stad (Goes) is de SGP de 3e(!) partij en dat komt doordat veel mensen niet gaan stemmen (de opkomst was 38%) maar gryfo's doen dat allemaal wel, en op hun partij waardoor 'n vertekend beeld onstaat, als iedereen was gaan stemmen was de SGP nooit de derde partij geweest. Als je blanco stemt wordt je stem in ieder geval niet meegeteld in de kiesdeler wat anders wel gebeurt. |
|
Ik ga stemmen op de nieuwe partij van pim Lijst fortuyn. En ik kan niet snappen dat al die mensen hier op de sp en groen links stemmen??? De Sp is nog nooit met een standpunt gekomen, want wat je ook zegt ze zijn toch tegen. Als iemand een standpunt van de SP weet dan mag je dat mij vertellen ben d`r wel benieuwd naar. Groen links?? Als je deze mensen aan de macht brengt dan keren we terug naar de middeleeuwen. Auto rijden wordt onmogelijk waardoor het hele land lam komt te liggen. Ook worden onze grenzen compleet voor iedereen open gezet, zodat dit land een islamitisch land wordt. Door deze invloeden mag niets meer zodat ons land in een vrije val raakt. Amerika verbreekt zijn banden met dit land en begint ons te zien als een schurkenstaat. Nu worden wij door amerika aangevallen en zie nu wat er gebeurt Nederland is vervallen tot een derde rangs afganistan. Maar het mooie is we kunnen bezuinigen op ontwikkelingshulp want dat krijgen we dan. hm draai geloof ik nu een beetje door! We`re not dead we`ve never lived |
|
Ookal is er misschien weinig te kiezen, toch vind ga ik stemmen. Want ik wil niet dat mijn stem bij de grootste wordt geteld! Ik vind dat er meer rekening met milieu en grenzen van groei enzo rekening gehouden moet worden. Als De Club Van Tien Miljoen een partij was had ik daar op gestemd. Maar omdat dat niet zo is ga of Groen Links of SP stemmen. In ieder geval op een vrouw, wat meer vrouwen die het voor het zeggen hebben kan immers geen kwaad ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
stemmen doe ik altijd trouw, alleen vraag ik mij enorm af of het wel nut heeft. De meeste vergeten hun idealen zo snel ze echt een keer hun stem kunnen laten spreken. Maar ja als je niet stemt mag je er ook niets over zeggen. Wat ik ga stemmen weet ik alleen nog niet. Denk de dorpspartij hier, die zijn lekker geambitioneerd dus hopelijk vergeten ze minder snel waarom ze ook alweer daar zatten "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
quote: Achossie...teveel donkere lyrics gelezen gisteren? Doordraaie? Moet je zelf weten. ************************ En ik ga ook voten. Weet nog niet wat moet nog hier aflezen: http://www.omroep.nl/nos/specials/nederlandkiest/paginas/stemwijzer/index.html Ik beschouw mezelf de ultieme "swing-voter"; absoluut niet partij-trouw. |
|
Goh ik heb stellingen gevonden van de Sp en ik moet zeggen dat ik het er niet mee eens ben en met groen links ook niet. Maar wat zal ik me er druk om maken ieder z`n eigen keus. Vrijheid van meningsuiting is belangrijk!! We`re not dead we`ve never lived |
|
ik heb echt nog geen idee ik denk dat het bij mij in de gemeente niet uitmaakt (ter info. krimpen a/d ijssel, kleine gemeente 16 kerken) dus gpv/rpf wint hier ieder jaar en landelijk denk ik nu pim weg is misschien toch LN |
|
Lijst Fortuyn olé misschien dat er dan eindelijk eens iets spannends gaat gebeuren mbt het asielbeleid en de criminaliteit onder allochtonen oftewel: veilig over straat kunnen lopen Je moeder. |
|
quote: Hoezo, ben je verkracht door een Marokkaan? |
|
Stemmen? Ja, ik ga wel stemmen. Weet alleen nog niet waarop. Vorige keer heb ik Groen Links gestemd, maar daar heb ik nu geen zin in vanwege het belachelijke gestuntel van de partij en de idiote uitspraken van Rosenmoller. Wat me ook erg tegen het hoofd stoot is de bereidheid van alle partijen om maar compromissen te sluiten. Zeker met de verdeeldheid van links tegenover rechts in Nederland maakt het een onmogelijke opgave om zo iets te bereiken want uiteindelijk komen ze toch nergens. En alleen vlak voor de verkiezingen wordt ineens de bek opengetrokken en komen de stoutmoedige uitspraken ineens. Stemplicht.. ja, ik ben wel voor. Zoals gezegd zijn er enorme groepen die momenteel niet gaan stemmen omdat ze vinden dat het te ver van ze af staat. Maar tegelijkertijd zijn het ook altijd mensen die neit stemmen die de grootste bek hebben over de ellende in het land. Doe er dan iets aan. Natuurlijk kun je in je eentje niet veel uitrichten, maar als iedereen zo denkt/doet kom je inderdaad nergens. De ellende is alleen dan dat je ook fatsoenlijke mogelijkheden om op te stemmen moet hebben. Ik denk er zelf namelijk keer op keer aan om blanco te stemmen, maar tegenwoordig is dat geen echte proteststem meer aangezien zo'n blanco stem gewoon op de grote hoop geveegd wordt en verdeeld wordt onder de grote partijen. Wat moet je dan? Inderdaad op LN stemmen, niet omdat je achter hun politieke ideeen staat, maar om Den Haag wakker te schudden? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
nej renske in elkaar geslagen door een turks kankerwijf, in dit soort gevallen sla ik graag vrouwen bovendien regelmatig dreigementen op de zaterdagavond schop die lui terug naar hun eigen land [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 17-02-2002 16:18] Je moeder. |
|
quote: Tja, er zitten veel klerelui tussen. Maar schop ook 75% van de Nederlanders er maar bij uit voor mijn part. |
|
quote:Joh, die veiligheid over straat heeft niet direct iets te maken met allochtonen. Het zijn net zo goed autochtonen die hele buurten in ons land onveilig maken. De ellende zit 'm als je het mij vraagt bij de politie en het justitiele apparaat. Die mensen zouden veel meer macht moeten krijgen om op te treden tegen criminaliteit... of 't nou van een allochtoon of een autochtoon is. Het maakt toch niet uit of je een enorme groep criminele Koerden of een enorme groep oerHollandse criminele gabbers in 't donker tegen komt? En ja, het komt allebei voor. Ik zeg overigens niet dat ik het eens ben met het huidige asielbeleid, maar dat is weer een heel ander verhaal. Ik heb er voldoende ervaring mee dat dit soort generalisatie nergens op slaat en dat er wel degelijk een hele lading 'terechte' vluchtelingen met werkelijk vreselijke en hartverscheurende antecedenten tussen zitten. I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |