|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Lijst wrecker! |
|
Hmm... ALL YOUR BLACKMETAL ARE BELONG TO US! |
|
Godverdomme...Utrecht doet niet mee aan gemeenteraadsverkiezingen! Vorige keer had ik in Apeldoorn een aardige stem uitgebracht al zeg ik het zelf: HANS JANMAAT van GROEN LINKS!!!! (No joke!) Ik was ff vergeten te vermelden dat het om de Provinciale staten ging; een ieder die in Gelderland gestemd had had 'em op de lijst kunnen zien staan. Met zo'n naam krijg je niet veel linkse stemmen dacht ik nog dus daarom heb ik uit medelijden op hem gestemd. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-03-2002 4:35] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Wablief? Ik heb trouwens gisteren op mijn vader gestemd die voor D66 in de lijst stond. Helaas zijn ze de eneige zetel die ze nog hadden ook kwijtgeraakt hier. (De VVD is ook gelukkig een zetel kwijt.) Landelijk denk ik ook D66, het is tenminste beter om op een zinkend schip te stemmen dan een stuurloze speedboat (Leefbaar Nederland) of een brandende mammoettanker met explosieve lading (Lijst Fortuyn). [Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 07-03-2002 4:36] "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: Dat 'are belong to us' doet me heel erg aan een of andere site denken over aliens met allerlei gemodifceerde foto's met die tekst er steeds op. Heb je het daar vandaan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Is een vertaalfoutje geweest in een jaren 80 (Japans) spelletje. Is pas geleden opeens zwaar populair geworden, het orgineel is "All your base are belong to us." "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Ik ga landelijk voor SP... Ik hoorde vandaag -ik had het al eerder gehoord maar was het vergeten) dat de SP leden in de kamer voor een gewoon loontje werken? Alle cash uit 'het speciale ministerspotje'(zal vast een officiele naam voor zijn, maar die ken ik niet) dat alle andere ministers beuren schenken zij juist aan goed doelen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik heb Groen links gestemd maar het heeft helaas niet veel geholpen in roosendaal. de vvd wordt hier de tweede partij en het CDA de eerste |
|
quote: Dit grapje is onstaan uit een verkeerd vertaald computerspel "All your base are belong to us!" Er is een hele hype om onstaan. http://www.planettribes.com/allyourbase/index.shtml |
|
Juist, het is een heersende regel. ALL YOUR WRONG GRAMMAR BELONG TO US! |
|
Ik heb gisteren Groen Links gestemd, maar met de landelijke verkiezingen ga ik wel wat radicaler (lees SP) stemmen. Er moet iets gebeuren tegen al die rechtse geluiden ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
die rechtse geluiden zijn geluiden tegen het heersende linkse bewind van de afgelopen jaren Je moeder. |
|
quote: ik dank u |
|
quote: Oh ja SP. Das makkelijk . WIJ ZIJN TEGEN !! Waar zijn jullie voor dan ?? Euhm euhm euhm .. WIJ ZIJN TEGEN !! |
|
communisten Je moeder. |
|
Ik hoor ook stemmen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ik heb niet gestemt, me gitaar dan Je moeder. |
|
quote: voor een socialer systeem voor de afbraak van het nieuwe rangen en standensysteem dat door marktwerking weer is aan het ontstaan dat lijkt mij toch erg duidelijk |
|
quote: Ik zal nooit stemmen op een partij die mensen op de lijst heeft staan, die kleine kinderen in elkaar slaan. My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
Heu. Een beetje verduidelijking graag, dit is vager-dan-vaag. |
|
quote: Bij mij achter woont een vent die op de lijst staat bij de SP. Die vent mepte kinderen in elkaar omdat ze aan het voetballen waren in de buurt van zijn garage. Stond ie echt om een hoekje te kijken of de bal per ongeluk tegen zijn garage kwam, de stakker. Verder heeft hij ook nog in een gesticht gezeten. Nu loopt hij vrolijk zijn partij te verkondigen. My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
quote: ja, dat is dus een sukkel. maar ik denk niet dat hij representatief is voor een hele partij. zulke sukkels heb je in elke groep, ook onder metalheads. |
|
Nee maar het zegt wel iets over het SOCIALE karakter. Ik vind die tomatenpartij altijd nogal al dom en roekeloos overkomen |
|
quote: FOUT!!! DENK OPNIEUW Het bewind van de afgelopen jaren was alles behalve links. Hoewel de PvdA links zou moeten zijn is ze dit de laatste 8 jaar nauwelijks geweest. Dit om in de regering te kunnen blijven. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |