|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
vorige keer heb ik vvd gedaan, nu las ik de punten van leefbaar nederland, en dat klonk ook wel naar mijn zin |
|
quote:We zien het allemaal wel. eens ff kijken of er nog andere stemwijzers zijn... iemand links? |
|
Nee alleen maar rechts. HAHAHA!!! |
|
quote:hehe LOL iemand nog URL's... |
|
quote: Nee dank je ik heb al genoeg URL's. |
|
http://www.volkskrant.nl/1015827891255.html Sp pvda cda CU LN Lijst Politiek Falen VVD groenlinks SGP (hier staat SGP onderaan ) |
|
De meeste stemmen gelden. |
|
ik moet ook al sp stemmen volgens da ding |
|
Ik heb die test ook gedaan. Wederom SP dus. Alleen Staat ChristenUnie nu als 2de!?!? In de test werden geen vragen gesteld die betrekking hebben op geloofsovertuiging, vandaar. |
|
D'66 No regrets and no remorse... |
|
ah, man. Wat een ongelooflijk slechte vragen bij die stemwijzer van sbs6. Foute vragen, flauwekul antwoorden, 'jou' antwoord zit er vaak niet bij.... En dan steeds die stellingen van 'blablabal moet de OVERHEID subsidieeren' alsof de ministers die dingen uit eigen zak betalen ipv dat het van de belasting word betaald, die de mensen ZELF betalen. Dus de belasting omlaag en meer subsidies! maar toch: stemwijzer gaf VVD en LPF (evenhoog) en raar maar waar, zelfde uitslag bij sbs6ding. Dus aangezien Pim er niet meer is wordt de keuze VVD, wat ik toch al van plan was (1 VVD; 2 Blanco) [Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 15-05-2002 0:23] |
|
Ik heb tot een paar uur geleden m'n hele leven al GL gestemd. Iets knaagde aan me...nou ik heb vanmiddag de punten en FAQ van D'66 gecheckt en nu heb ik dus serieuze twijfels. |
|
oeh, da's taai, en dat met nog maar weinig tijd om te beslissen... succes |
|
Ik zweef ook nog als een gek maar ik denk toch dat ik bij D'66(6) uit ga komen.. |
|
quote: ik heb dus hetzelfde... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: ik vind het wel kut dat wiegel niet op de lijst staat, dus word het toch maar Dijkstal, of misschien wel terpstra |
|
Ondanks dat ik Heiden ben denk ik dat ik christenunie ga stemmen. Had ik ook als uitkomst bij zo'n stemtest(geen van de vragen ging over religie). Zo conservatief als mogelijk in ieder geval. In '98 heb ik nog op de CD gestemd. ('94 PvdA ). Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
en nu alweer een foute keuze maken ?? 3x achterlekaar, hehe... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
In ons mooie 'democratische' systeem kun je alleen maar foute keuzes maken. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Yep.. en in onze mooie democratie ziet de helft van het land iets bloedserieus als de verkiezingen tegenwoordig als condoleanceregister... |
|
quote:Nummer 47: Jacques Niederer.. Zit nu nog in de kamer maar is op een onverkiesbare plek gezet... redelijk schandalig te noemen... |
|
Ik neem het ook niet serieus, 1 keer in de 4 jaar een kruisje zetten, degenen die dit land en deze wereld regeren blijven toch waar ze zijn. De tweede kamer enzo is gewoon een farce. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Het grote geld regeert de wereld. [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 15-05-2002 2:41] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ik zwave ook nog steeds.. 2* VVD gestemd (tot mijn spijt wat een HOND is die Bolkenstijn zeg..) Ik neig sterk naar D666, ik heb veel sympathie voor Boris Ditrich.. I.i.g. niet christelijk, niet links en geen VVD of LPF.. Tjsa.. ik kan ook nog blanco stemmen.. Wat een hypocriete hond is Lulletje Rosemuller trouwens zeg.. Hoe kan iemand met tientallen miljoenen op zijn bankrekening nou geloofwaardig een linkse partij aanvoeren? En verklaar ff zijn extreem decadente actie met zijn 5 kidz een dagje te gaan sjoppen in Rome, met het vliegtuig erheen! |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |