|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Pim Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
tja Touché, pussycat! |
|
En wat gaan jullie in 2003 stemmen? Ik ga voor de SP. |
|
Drie keer raden I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
SP, twijfel nog om op Wouter Bos te gaan stemmen mocht hij lijsttrekker worden van de PvdA. Maar het zal wel SP worden. |
|
quote: op de LPF Twammie? bla...bla...bla... |
|
quote: SGP . Nee minus de G. |
|
Waarom vind je hem fake? Ik vind hem wel fris overkomen. De gedachte bij mij erachter is dan dat er weer een fatsoenlijk sociaal-democratisch tegenwicht kan zijn voor al dat harde marktdenken van tegenwoordig in de politiek. Maar je hebt inhoudelijk wel gelijk verder -- ik hou het wel bij de SP. Nu maar hopen dat het plebs niet allemaal CDA gaat stemmen... |
|
dat kan je iig wel verwachten weer... |
|
Geen idee wat ik ga stemmen, als ik al ga stemmen... Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
(wederom) VVD I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Dus jij houdt wel van sneaky Zalm? [Dit bericht is gewijzigd door Jade op 27-10-2002 18:43] |
|
VVD hier. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ja, stem maar voor meer macht naar de bedrijven.... Nooit VVD, of liever gezegd VNO/NCW... Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
SP 4 VVD 2 [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-10-2002 18:48] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik ben meer een Henk Kamp typetje I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
SP |
|
ook al SP |
|
VVD Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Cadav, ik had je nooit ingeschat als een VVD-bal |
|
Niets van aantrekken. Go Cadaveria, Go!!!! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:ik kijk naar de toekomst he.. en ehh stiekum ben ik best een koorbal Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Volkspartij voor Vrijheid van Directeuren... Nee, VVD is tegen het milieu stemmen, en voor de verdere toename van de macht van het grootkapitaal. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
VVD kiezers kiezen voor een coalitie-backstabber als lijsttrekker die denkt dat hij nog minister van financiën is. Gozer valt wel door de mand met het zogenaamd terugdraaien van het spaarloon; Ja...ze luisteren zo goed naar de de stem van het volk...in verkiezingstijd ja, waarom niet toen ze het afschaffingsvoorstel indienden? Zelden een politicus gezien die zo doorzichtig mensen loopt te piepelen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |