|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
ik stem leefbaar krimpen a/d ijssel omdat ze goede ideeen hebben |
|
Ik heb een soort afkeer van partijen waar het woord "leefbaar" bij in de naam voorkomt. |
|
Ik ga zo op onleefbaar wageningen stemmen. |
|
quote:En wat zijn hun partijpunten? - minder goeie wegen - verwijdering van CV in ieder huis - Stoplichten en haaietanden weg van de weg - verplicht autorijden (boete op fieten) - Iedere zondag fragmentatiegranatenregen over heel Wageningen - etc. |
|
- iedereen houdt z'n BEK in de supermarkt - verboden voor BOEREN - alles moet in de OVENS |
|
quote: Vargen ziet het al voor zich, dan op een balkonnetje staan en kijken en I said to myself: "What a wonderfull world!". Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
- Lijken worden gewoon op straat gegooid - 19:00 uur = avondklok voor mannen zonder lang haar. - Op feesten anders dan metal mag met scherp door de politie op de feestgangers geschoten worden |
|
- Totaal verbod op house en techno - Vegetarisch eten verplicht - revolvers verboden, enkel zwaarden zijn toegestaan, vecht mooier vinnik. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
He! Je vergeet de botte bijl |
|
quote: Laten we het zo stellen, alles dat met buskruid (buiten kanonnen en granaten) te maken heeft is verboden en alles dat met zwaarden, dolken, waraksen, bijlen, knuppels, knotsen te maken heeft is toegestaan. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Verbod voor brave huisvrouwen en boerenlullen bla...bla...bla... |
|
- de knuppel met de stekel - het eind hout met de spijker |
|
Ik wil nogmaals het wetsvoorstel indienen dat IEDEREEN dus in de SUPERMARKT zijn BEK moet houden. Alle JEZUS!!! |
|
quote:Fijn wezen winkelen? |
|
hehe, Dwaallicht is gek op winkelen. [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 06-03-2002 18:57] |
|
waarvoor zal ik gaan stemmen of mijn stem helpt ik dacht het niet ik woon in KRIMPEN A/D IJSSEL en daar heb je de SGP zo een christelijke partij die daar de macht hebt om maar zo tezeggen je ken wel op iets anders stemmen dat helpt toch niet want ik woon in een christelijke boeren dorp dus het heb toch geen nut om te gaan stemmen op iets wat er toch niet is. |
|
quote: LOL...lang leve de Partij, where do I sign up!? |
|
LOL |
|
zoo, ook weer gedaan Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: teveel instantvoedsel gesprekken zeker... |
|
Als ik 18 ben ga ik op Onleefbaar Leeuwarden stemmen (nu maar hopen dat ie er dan is): - DE FIK ERIN!!!!!!!!!!!!!! 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Instant voedsel??? Instant KOTS. Stem nu de SUPERMARKT NUKLEAR HOLOKAUST (SNH)!! |
|
quote:Leuk subtitle idee. Had zelf ook NUKLEAR HOLOKAUST als idee voor sibtitle. Maar ik doe mee. Jij bent lijsttrekker neem ik aan? |
|
Ik ben lijst-hacker ARGH dat was echt tè slap, sorry. YOUR THE MEN! |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |