|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Pesies....moet van hun allemaal |
|
ik stem Leefbaar Nederland, godverdomme! sebinsagoil |
|
waarom zou je nu nog LN stemmen. |
|
VVD. landelijk gezien dan.. Vaak met hun ideeen eens, vandaar.. Lokaal gezien weet ik het nog niet, heb me er niet in verdiept nog "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Lokaal ligt het heel anders dan landelijk. Vaak stem je lokaal niet op een partij, maar op een persoon, omdat je hem/haar kent en vindt dat hij/zij goede ideeen heeft. We`re not dead we`ve never lived |
|
quote: of helemaal niet als je in zo'n kut gemeente woont als ik waar die lui niks voor de jeugd over hebben en alleen maar lopen te zeuren dat ze overlast veroorzaken maar er zelf niks aan doen omdat het allemaal van ouwe eikels zijn defende nos in proelio |
|
quote:Bwaha... Tilburg heeft tenminste een Wethouder van Cultuur die crowdsurfed Zou jammer zijn als die zou verdwijnen eigenlijk. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: hadden wij maar zo'n wethouder de wethouders in vlagtwedde zijn volgens mij allemaal 65+ defende nos in proelio |
|
quote: Of nog erger al begraven hehe |
|
quote: of gecremeerd in zo'n amerikaanse crematorium waren we daar in elk geval van af defende nos in proelio |
|
quote: Gecremeerd ja hahahah....gewoon buiten in een hoek neergeflikkerd en laten rotten |
|
Bij de gemeentelijke verkiezingen op 6 maart ga ik D66 stemmen. Landelijk weet ik nog niet. |
|
Landelijk trek ik mijzelf terug uit de kiesdeler (blanco) en lokaal wordt het progressief Driebergen. |
|
ik ga waarschijnlijk ook blanco stemmen. Als ik op een partij zou stemmen, zou dat de partij zijn waar ik het het minst mee oneens ben, en tsja, das bullshit natuurlijk.. Ik wil geen compromis (met mijzelf) sluiten, maar ook mijn stem niet verloren laten gaan. Alleen Boris Ditrich vind ik een geschikte kerol, jammer dat hij de enige bij D66 is met een mening [offtopic] Zou je de Antichristelijke Partij Nederland op mogen richten? Lijkt me wel humor.. Wat ik dus niet begrijp is dat extreem christelijke partijen niet verboden zijn, volgens mij zijn Kerk () en Staat een paar eeuwen geleden al gescheiden.. SGP/RPF/ChristenUnie willen iedereen nog met de Bijbel om de oren slaan.. Expl? [/offtopic] |
|
quote: tja daarom ga ik waarschijnlijk ook niet met de landelijke verkiezingen op D66 stemmen |
|
Periodiek gaat het hier in gemeentelijke kringen voor mij toch D666 worden. Landelijk... ik heb geen idee. Waarschijnlijk een partij die niet zuigt. Als die er is. |
|
quote: Waarschijnlijk niet nee !!!!! |
|
quote: Mag je al stemmen als je 16 bent dan? Hmm, dan moest ik maar eens hard gaan nadenken!!! |
|
offtopic: we zijn op dezelfde dag jarig doppie Je moeder. |
|
En wie heeft er nu daadwerkelijk zijn ass begeven naar het stembureau? |
|
mocht ik nog in Diksmuide gewoond hebben had ik op pro gestemd, zitten goeie gasten bij die ik ken Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
ik gaat zo het is tegenover mijn huis |
|
Ik! D666, op Dhr van der Voet (coole naam). Landelijk ga ik niet meedoen heb ik na kort overleg besloten. |
|
ik ook D66. Mary Ann heet ze. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |