|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
wat black metal is? -troep http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Black Metal valt niet te omschrijven. Het herkennen komt met de tijd. Hoe langer je naar Black Metal en andere stijlen luisterd, hoe vaker je weet "dit is Black Metal". Maar wat de vocalen betreft had 'een' poster wel gelijk: de zware grunts zoals Cannibal Corpse die heeft zul je niet terug vinden in Black Metal, dát is weer typisch Death Metal... [Dit bericht is gewijzigd door RdP op 31-01-2003 21:13] Hakkuh |
|
Wat is black metal? Heerlijhke muziek om naar te luisteren (hangt wel een beetje af van de groep ) Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ik geloof dat je met 'een poster' mij bedoeld. Of niet. Anyway, het is niet zo dat in BM geen zware grunts voorkomen. Krijsende vocalen zijn gewoon 1 van de typerende dingen die "meestal" in BM voorkomen. Neem bijvoorbeeld een Hateforest, met duidelijk zware (en zwaar heerschende) vocalen: zeker wel Black Metal. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Hahaha, we hebben er weer een. Maar inderdaad, ik als TRUE BM-fan heb inzage gehad in de verkoopcijfers van Moonfog records, en aangezien Satyricon boven de 666 uitkwam luister ik ze niet meer . Ik hoop dat dit enige verduidelijking oplevert -- black metal fucking hates you, ik ben gaaf, en jij snapt er niets van . |
|
quote: Kijk, volgens mij heb jij het begrepen, voor sommige bands is gewoon geen standaard te kwalificeren zoals "black metal", "death metal" of "trash". Zij vertegenwoordigen een in mijn ogen unieke mengeling van de verschillende soorten. Centraal staat het feit dat er agressie uit de muziek voortkomt. Kijk ik zie het zo, bij black komt de agressie voort uit godslasterende gedachten, ofwel satanische/occulte teksten, bij death is het vooral het harde donkere stem, gitaar en drumgeluid dat centraal staat, bij trash is het vaak, zoals de naam al zegt een opeenstapeling van zooi, met daarin een structuur zie agressie opoept, dit kan over allerlei onderwerpen gaan en is niet zo zeer gebonden aan bepaalde invloeden van ant-religieuse betekenis. Vaak wordt de maatschappij in het algemeen onder de loep genomen. Echte black kwalificeert zich door het feit, dat de muziek donker/kwaadaardig klinkt en het gegeven dat de teksten satanisch/occult geaard zijn. De gitaren zijn boos en de drum moordend, de grunt/scream is alles doodend en spuit evil tot op het bot. you say you're men, we know you're cowards |
|
quote: Hehe, een klassieker met een hele leuke omschrijving erbij . Het is nog altijd geen vuilnisbakkenmetaal (trash), maar tHrash . |
|
als er nou nog iemand trash zegt, ga ik slaan |
|
Trash. BM heerscht. Punt. |
|
quote: Hehe, LOL@Dwaallicht [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 01-02-2003 9:35] Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
wat is Black Metal ??? ==>>> synoniem voor stront ??? LOL |
|
vette shit ! Suck my piss |
|
kan ook |
|
Suck my piss |
|
Black Metal is een schijfje/tapeje/live showtje teringherrie. Jeuj! brakheid troef! |
|
HEUY!!!! BM = Bier Metal ...en voor de rest gein shit mit mich .....want ik ben troe en ievul |
|
Visor van dit forum vertelde laatst dat hij eerst dacht dat Black Metal door negers werd gemaakt Echt waar! |
|
trouwens( ik weet niet of het gezegd is) maar die gast op die kafka-site, de linkergast op de onderste foto, lijkt een beetje op aart staartjes... I was me but now he's gone |
|
wie van jullie luistert ook daadwerkelijk naar black metal? [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 01-02-2003 17:25] No meat is sweater |
|
jepz. das bullshit... " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
quote:tja in principe hoor je bij bm alleen te betalen zodat de ander geen verlies maakt. maarja bands als cof.......... |
|
Black metal = Want gay = antichristenlijk, en dus vet true! |
|
Weet iemand misschien hoe Black Metal qua "waves" is in te delen? 1st Wave-> Venom, Bathory, etc? 2nd Wave-> Emperor, Enslaved, Mayhem, etc? |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |