|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: true, true, vooral op Skepticism tempo (22 Bpm) (had je trouwens al diSEMBOWELMENT van een zekere ftp geplukt?) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Skepticism en dISEMBOWELMENT rulen, maar zijn ook off topic . |
|
Lekker zwart metaal is zo eentonig, dat het me in slaap helpt [i en hall med flesk og mjod ]. Sterker nog, ik word wakker als de cd afgelopen is! |
|
Black Metal is pure haat jegens het menselijk ras en al het goede van god in een muzikale vorm gegoten. |
|
aha. Oud Vuil. |
|
Black Metal is HAAT is Strijd! Black Metal, in zijn meest pure vorm is een HAAT jegens de mensheid! BLACK METAL IS BLOED! BLACK METAL!! h'm. |
|
quote: Jazekers! Ben je overigens bereid om nog meer online te gooien of vindt je kopietjes bakken makkelijker? |
|
quote: BM is dus stoer doen over wie en wat je allemaal dood wilt hebben als je later groot bent? |
|
quote:Technisch gesproken wel. Nadeel is dat we nooit groot zullen worden. |
|
tja in theorie wel ja... maarja, in de praktijk gaat dat nog niet echt lekker. |
|
quote: Voor mij is het ook pure haat, en dat sommige mensen er niks aan vinden en zielige dingen gaan posten, slaat nergens op. Doom vind ik trouwens maar huilebalken-muziek, voor depri-faggots. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: je moet jenje niet al te serieus nemen.... dat doet ie zelf ook niet |
|
quote: Hehehe, mij moet je ook niet al te serieus nemen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: |
|
quote:Dit moet wel niet serieus bedoelt zijn |
|
quote: Och .. in mijn visie zit er wel een kern van waarheid in |
|
black metal is voor mij gewoon lekkere luistermuziek, welke ik iets intenser ervaar om te luisteren als death metal. al dat moeilijke gedoe. maar ja, dat vind ik dus. Oud Vuil. |
|
quote: Omdat ze dat gevoel nog altijd loskrijgen (bij mij toch) zoals de oude black metal. By the way "Volcano" is de zeker de moeite om helemaal te beluisteren, wel meerdere keren natuurlijk. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote:abigor? pure bm? dan gaan we toch wel erg de kant op van oude cof en dimmu, hoewel ik dat ook bm vind. |
|
quote: Ik ook. Oude Abigor is trouwens behoorlijk genrevaste BM. Zeker 'Verwüstung' en 'Orkblut'. Nieuwe Abigor heeft veel meer death metal erbij zitten, agreed. |
|
quote:laat ik nou alleen satanized en supreme immortal art hebben |
|
Ik vind het best een bijzondere band, ze zijn behoorlijk geëvolueerd en alle stadia kan ik bijzonder goed waarderen. Zie je niet vaak... Zoiets heb ik ook met ABSU. Dat noem ik nu een toffe ontwikkeling. |
|
quote:wat ik van het oude(re) werk van abigor ken, bv: weaping midwinter tears, vind ik nog een stuk beter. en absu, tja ik ken eigelijk alleen tara, best een goede plaat maar ik kan 'm niet altijd aanhoren (abigor trouwens ook niet) |
|
black metal=BIER BEHHH! |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |