IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : wat is Black Metal ??? Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-11-2002 21:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2002 21:10 schreef Claw het volgende:
En jenje, het is eerder zo dat DoomMetal bands nog niet zo snel van accoord kunnen wisselen, dus doen ze wat rustiger aan

Goed langzaam spelen is een gave ..

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 25-11-2002 21:19 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 25 november 2002 21:17 schreef Jenje het volgende:
Goed langzaam spelen is een gave ..

true, true, vooral op Skepticism tempo (22 Bpm)

(had je trouwens al diSEMBOWELMENT van een zekere ftp geplukt?)

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-11-2002 21:22 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Skepticism en dISEMBOWELMENT rulen, maar zijn ook off topic .

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-11-2002 21:24 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Lekker zwart metaal is zo eentonig, dat het me in slaap helpt [i en hall med flesk og mjod ].
Sterker nog, ik word wakker als de cd afgelopen is!

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 25-11-2002 21:39 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Black Metal is pure haat jegens het menselijk ras en al het goede van god in een muzikale vorm gegoten.

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 25-11-2002 21:41 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

aha.

Oud Vuil.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 25-11-2002 21:43 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Black Metal is HAAT is Strijd!
Black Metal, in zijn meest pure vorm is een HAAT jegens de mensheid!
BLACK METAL IS BLOED!

BLACK METAL!!

h'm.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 25-11-2002 21:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2002 21:19 schreef Claw het volgende:
true, true, vooral op Skepticism tempo (22 Bpm)

(had je trouwens al diSEMBOWELMENT van een zekere ftp geplukt?)

Jazekers!
Ben je overigens bereid om nog meer online te gooien of vindt je kopietjes bakken makkelijker?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 25-11-2002 21:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2002 21:43 schreef aerodis het volgende:
Black Metal is HAAT is Strijd!
Black Metal, in zijn meest pure vorm is een HAAT jegens de mensheid!
BLACK METAL IS BLOED!

BLACK METAL!!

h'm.

BM is dus stoer doen over wie en wat je allemaal dood wilt hebben als je later groot bent?

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 25-11-2002 21:46 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 25 november 2002 21:44 schreef Jenje het volgende:
BM is dus stoer doen over wie en wat je allemaal dood wilt hebben als je later groot bent?
Technisch gesproken wel.

Nadeel is dat we nooit groot zullen worden.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 25-11-2002 21:47 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

tja
in theorie wel ja...

maarja, in de praktijk gaat dat nog niet echt lekker.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 25-11-2002 21:49 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:

Voor mij is het ook pure haat, en dat sommige mensen er niks aan vinden en zielige dingen gaan posten, slaat nergens op.
Doom vind ik trouwens maar huilebalken-muziek, voor depri-faggots.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 25-11-2002 21:52 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 25 november 2002 21:49 schreef Heiden het volgende:

Voor mij is het ook pure haat, en dat sommige mensen er niks aan vinden en zielige dingen gaan posten, slaat nergens op.
Doom vind ik trouwens maar huilebalken-muziek, voor depri-faggots.

je moet jenje niet al te serieus nemen....

dat doet ie zelf ook niet

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 25-11-2002 21:53 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2002 21:52 schreef Markam het volgende:

Hehehe, mij moet je ook niet al te serieus nemen.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 25-11-2002 21:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2002 21:52 schreef Markam het volgende:

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 25-11-2002 21:56 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Dit moet wel niet serieus bedoelt zijn

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 25-11-2002 21:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2002 21:56 schreef wladimir het volgende:
Dit moet wel niet serieus bedoelt zijn

Och .. in mijn visie zit er wel een kern van waarheid in

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 25-11-2002 22:11 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

black metal is voor mij gewoon lekkere luistermuziek, welke ik iets intenser ervaar om te luisteren als death metal.

al dat moeilijke gedoe.

maar ja, dat vind ik dus.

Oud Vuil.

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 25-11-2002 22:12 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

quote:
Op 25 november 2002 19:29 schreef Dwaallicht het volgende:
Snap niet zo goed waarom je ze 'pure black metal' vind?

Omdat ze dat gevoel nog altijd loskrijgen (bij mij toch) zoals de oude black metal.

By the way "Volcano" is de zeker de moeite om helemaal te beluisteren, wel meerdere keren natuurlijk.

Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 25-11-2002 22:52 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2002 19:29 schreef Dwaallicht het volgende:
Over 'true' ga ik het uiteraard niet hebben. Maar er zijn hopen bands die, laten we zeggen, genrevaster dan Satyricon zijn. Als ik tegen een leek zou beginnen over black metal is Satyricon bij lange na niet de eerste moderne band die ik zou noemen. Snap niet zo goed waarom je ze 'pure black metal' vind?
Eerder Craft, Nehëmah, Grand Belial's Key, Watain, Horna, Taake, Judas Iscariot, Abigor etc. (vele namen zijn al meerdere malen genoemd).
abigor? pure bm? dan gaan we toch wel erg de kant op van oude cof en dimmu, hoewel ik dat ook bm vind.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-11-2002 22:56 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2002 22:52 schreef impaled succubus het volgende:
abigor? pure bm? dan gaan we toch wel erg de kant op van oude cof en dimmu, hoewel ik dat ook bm vind.

Ik ook.

Oude Abigor is trouwens behoorlijk genrevaste BM. Zeker 'Verwüstung' en 'Orkblut'.

Nieuwe Abigor heeft veel meer death metal erbij zitten, agreed.

impaled succubus
Posted 25-11-2002 22:59 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2002 22:56 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik ook.

Oude Abigor is trouwens behoorlijk genrevaste BM. Zeker 'Verwüstung' en 'Orkblut'.

Nieuwe Abigor heeft veel meer death metal erbij zitten, agreed.
laat ik nou alleen satanized en supreme immortal art hebben

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-11-2002 23:00 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik vind het best een bijzondere band, ze zijn behoorlijk geëvolueerd en alle stadia kan ik bijzonder goed waarderen. Zie je niet vaak...

Zoiets heb ik ook met ABSU. Dat noem ik nu een toffe ontwikkeling.

impaled succubus
Posted 25-11-2002 23:04 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2002 23:00 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik vind het best een bijzondere band, ze zijn behoorlijk geëvolueerd en alle stadia kan ik bijzonder goed waarderen. Zie je niet vaak...

Zoiets heb ik ook met ABSU. Dat noem ik nu een toffe ontwikkeling.
wat ik van het oude(re) werk van abigor ken, bv: weaping midwinter tears, vind ik nog een stuk beter.
en absu, tja ik ken eigelijk alleen tara, best een goede plaat maar ik kan 'm niet altijd aanhoren (abigor trouwens ook niet)

shagrath666
behhhh
Usericon van shagrath666
Posted 26-11-2002 0:58 by shagrath666 Wijzig reactieProfiel van shagrath666Quote dit bericht

black metal=BIER

BEHHH!

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com