IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : wat is Black Metal ??? Vorige pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 05-02-2003 15:24 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Tja, dat moet je gewoon horen. Maak zelf je categorieen maar en laat je niet leiden door definities van anderen. Ik gebruik zowieso liever andere bands als vergelijking om het geluid van een bepaalde band aan iemand uit te leggen dan een 'genre'-typering.

Want sorry hoor, maar ik heb echt het idee dat hoewel misschien 5% van alle bands redelijk duidelijk te typeren is, 95% toch altijd weer valt in die leuke categorie
'twee walletjes' (of meer): "Black metal met death invloeden, symphonische death, industrial gothic, black gregorian gothic dancable doom death metal (met dank aan Orphanage)".

Why bother? Gewoon luisteren!

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-02-2003 15:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Laat het hokjes indelen nou gewoon aan de reviewers over en verzin zelf geen naam voor je muziekstijl. Dat staat zo sneu

Mark
Usericon van Mark
Posted 05-02-2003 15:28 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Wat de meerderheid zegt dat het niet is, dat is het vast!

Of vice versa andersom!

Klinkt in ieder geval wel troe, dacht ik zo.

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 05-02-2003 15:30 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

klinkt eerder gay

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 05-02-2003 15:44 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Gewoon net als Impaled Nazarene je eigen metalstroming verzinnen...

Nuclear metal!

Zenial

Metal
Usericon van Metal
Posted 05-02-2003 15:50 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

Euh geeft dat iets met onze bruine vrienden te maken? Hèhè, oe blacker oe dieper onder de grond of zo en dan terechtkomen bij Satan en het uitschreeuwen dat je er eindelijk geraakt bent....in tegenstelling tot Death dedie hopen dat ze er ooit geraken en zij zingen hun weg door de grond until they reach Satan.

After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 05-02-2003 15:51 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

HEH???

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 05-02-2003 15:53 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Teveel drugs op?

Mark
Usericon van Mark
Posted 05-02-2003 15:54 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2003 15:30 schreef wladimir het volgende:
klinkt eerder gay

Sjemig, waarom zijn sommige mensen in dit topic zo anaal gefrustreerd? Da's nou al de tigste keer dat ik een homo-referentie zie langs komen. Of is dat een of andere geheime BM code?

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 05-02-2003 15:56 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 5 februari 2003 15:54 schreef Mark het volgende:
Of is dat een of andere geheime BM code?

geheime BM codes zijn gay.

Zenial

schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 05-02-2003 15:57 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

gay is toch gewoon metal jargon?

Metal
Usericon van Metal
Posted 05-02-2003 17:13 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2003 15:53 schreef wladimir het volgende:
Teveel drugs op?

Euh neen (LOL) 'k probeer enkel de sfeer weer te geven waarin ze zich tooien. damn en wat doen die gaytalkers ier eigenlijk: begin eens een eigen topic of zo...en nu zou ik eentje willen smoren

Cruel Dark Beast
-Morbid Nightmare-
Usericon van Cruel Dark Beast
Posted 05-02-2003 23:03 by Cruel Dark Beast Wijzig reactieProfiel van Cruel Dark BeastQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2003 15:50 schreef Metal het volgende:
Euh geeft dat iets met onze bruine vrienden te maken? Hèhè, oe blacker oe dieper onder de grond of zo en dan terechtkomen bij Satan en het uitschreeuwen dat je er eindelijk geraakt bent....in tegenstelling tot Death dedie hopen dat ze er ooit geraken en zij zingen hun weg door de grond until they reach Satan.

Bezorg mij ook even wat van die stuff

you say you're men, we know you're cowards

Aarth
Usericon van Aarth
Posted 06-02-2003 21:00 by Aarth Wijzig reactieProfiel van AarthQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2003 18:31 schreef Slechtheid het volgende:
Black metal =

Want gay = antichristenlijk, en dus vet true!

Vergeet ook niet: "IF IT ISN'T DEATH METAL, IT'S GAY!!!"

Dus Black Metal = Gay

gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 06-02-2003 21:04 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2003 21:00 schreef Aarth het volgende:
Vergeet ook niet: "IF IT ISN'T DEATH METAL, IT'S GAY!!!"

Dus Black Metal = Gay
pcies

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 06-02-2003 21:15 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2003 17:13 schreef Metal het volgende:
Euh neen (LOL) 'k probeer enkel de sfeer weer te geven waarin ze zich tooien. damn en wat doen die gaytalkers ier eigenlijk: begin eens een eigen topic of zo...en nu zou ik eentje willen smoren
Volgensmij heb jij een probleem met je hersenen.

Neige
aargh
Usericon van Neige
Posted 07-02-2003 14:02 by Neige Wijzig reactieProfiel van NeigeQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

black metal is iets met gekrijs, gebraak en andere zooi die op niet bijster veel trekt dot

...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei

Metal
Usericon van Metal
Posted 07-02-2003 15:02 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

En dit wou ik nu ook net zeggen zie

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 07-02-2003 16:19 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 7 februari 2003 14:02 schreef Neige het volgende:
black metal is iets met gekrijs, gebraak en andere zooi die op niet bijster veel trekt dot

..."die op niet bijster veel trekt dot"

juist ja ...

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Cruel Dark Beast
-Morbid Nightmare-
Usericon van Cruel Dark Beast
Posted 10-02-2003 22:27 by Cruel Dark Beast Wijzig reactieProfiel van Cruel Dark BeastQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2003 16:19 schreef Claw het volgende:
..."die op niet bijster veel trekt dot"

juist ja ...

Inderdaad, dat slaat nergens op, leer eerst maar eens fatsoenlijk te typen.

you say you're men, we know you're cowards

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com