|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Laat het hokjes indelen nou gewoon aan de reviewers over en verzin zelf geen naam voor je muziekstijl. Dat staat zo sneu |
|
Wat de meerderheid zegt dat het niet is, dat is het vast! Of vice versa andersom! Klinkt in ieder geval wel troe, dacht ik zo. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
klinkt eerder gay |
|
Gewoon net als Impaled Nazarene je eigen metalstroming verzinnen... Nuclear metal! Zenial |
|
Euh geeft dat iets met onze bruine vrienden te maken? Hèhè, oe blacker oe dieper onder de grond of zo en dan terechtkomen bij Satan en het uitschreeuwen dat je er eindelijk geraakt bent....in tegenstelling tot Death dedie hopen dat ze er ooit geraken en zij zingen hun weg door de grond until they reach Satan. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
HEH??? |
|
Teveel drugs op? |
|
quote: Sjemig, waarom zijn sommige mensen in dit topic zo anaal gefrustreerd? Da's nou al de tigste keer dat ik een homo-referentie zie langs komen. Of is dat een of andere geheime BM code? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: geheime BM codes zijn gay. Zenial |
|
gay is toch gewoon metal jargon? |
|
quote: Euh neen (LOL) 'k probeer enkel de sfeer weer te geven waarin ze zich tooien. damn en wat doen die gaytalkers ier eigenlijk: begin eens een eigen topic of zo...en nu zou ik eentje willen smoren After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote: Bezorg mij ook even wat van die stuff you say you're men, we know you're cowards |
|
quote: Vergeet ook niet: "IF IT ISN'T DEATH METAL, IT'S GAY!!!" Dus Black Metal = Gay |
|
quote:pcies |
|
quote:Volgensmij heb jij een probleem met je hersenen. |
|
black metal is iets met gekrijs, gebraak en andere zooi die op niet bijster veel trekt dot ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
En dit wou ik nu ook net zeggen zie After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote: ..."die op niet bijster veel trekt dot" juist ja ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Inderdaad, dat slaat nergens op, leer eerst maar eens fatsoenlijk te typen. you say you're men, we know you're cowards |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |