![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Met de naam Shagrath666 zou ik me niet in deze discussie mengen ... ![]() |
|
hehe why not? naam is al van een jaar geleden en heb geen zin om hem te veranderen (teveel moeite) BEHHH! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
black metal is heersend.. ![]() ik vind zowel melodieuze als rauwe kelder black metal lekker om te horen.. verder reageer ik hier niet meer.. ik zie alleen maar domme reacties.. ![]() ![]() |
|
Black Metal Heerst idd ![]() ![]() Weet verder ook niet wat je nier nu moet melden, niet echt boeiend ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
Misschien een paar recente CD's waarop die ouwe sfeer van weleer nog rechtstaat? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Garmenhord (Belgisch spul)is wel een aanrader : lekker rauwe black met weliswaar af en toe een knipoog ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 26-11-2002 11:04] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
net zo'n stomme topic. ![]() |
|
quote: Ja, dat is echt te gek, echt rauw! 11.45: restate my assumptions ![]() |
|
Slottet I Det Fjerne ![]() 11.45: restate my assumptions ![]() |
|
Ik denk dat maar eens ga douchen ja. ![]() |
|
quote: Ik gooi alles wat ik heb wel online ... maar wel zodra mijn ADSL het weer doet. Mijn registratie gegevens zijn vrees ik in vlammen op gegaan ![]() On topic: BM is gewoon vet omdat het evil klinkt, en vaak coole riffs heeft a la Dissection - Nightsblood en I am the Black Wizards .. en Live gaven Taake en Horna laatst wel een hele vette show ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Als je die MCD van Dark Sanctuary er maar bij doet ![]() ![]() |
|
quote: tsss ... weet je wel hoe Limited die is ... denk je dat ik die zomaar op elke FTP zet? ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ik ken enkel "De lumière et d'obscurité" van DS :was dat vroeger Black Metal dan? Of zit ik hier over een andere DS te lullen? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
quote: Ja ... ![]() |
|
quote: eeh nee, nee, sorry was een beetje offtopic ... maar de productie van DS zijn demo was wel zeer BM-True ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Craft, Nehëmah, Godless North, Hate Forest, Grand Belial's Key, Judas Iscariot... ![]() |
|
quote: En de recentste CD van Maniac Butcher. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: ow dan is vazal geen black metal vrees ik... Je moeder. ![]() |
|
quote:hoe vaak per week post jij dat lijstje? [Dit bericht is gewijzigd door impaled succubus op 26-11-2002 21:02] ![]() |
|
[ctrl]+ V ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Zo vaak als nodig is. ![]() |
|
quote:maare ik zie abigor er nie meer tusse ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |