|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
*zucht* Jij snapt er ook helemaal niks van. Als je niet zeikt over Cradle en Dimmu ben je ook niet True ende Evil! Zenial |
|
kut topic |
|
quote: Ik heb het van.....TV! |
|
quote: ii vind 't echt een onzin schema-tje. waar laat je bands als abigor, luna aurora en misteltein. verder vind ik t ook nergens op slaan om een band als marduk met linkin park te vergelijken, bij cof oke dat is gewoon een pop groep die t black mertal imago en muziek gebruikt voor commercie, maar ik vind andere bands uit dit ''genre'' net zo commercieel als darkthrone, burzum en mayhem hun muziek is misschien iets toegankelijker waar door meer mensen (bv ook slipsnot fans) er afg en toe naar luisteren maar dat maakt ze niet meteen een ander (lees minder) soort black metal |
|
quote: Ben ik het mee eens! maar je moet maar eens wat luisteren van de band 'Slechtvalk' die eerste cd van die gozer kan ik zeker wel waarderen. De teksten zijn christelijk, maar die gast luisterd zelf erg veel naar Emperor (oude) Darkthrone en Abigor! |
|
quote:Ja, ik ken die gast wel, hij luistert ook naar Dark Funeral. Hij heeft echt het IQ van een schoenmaat Hij snapt er werkelijk nog minder van dan die panda-gast. En nou probeert hij ook nog eens zijn christelijke propaganda te versprijden met een black metal-image Een woord voor die gast: STERF! |
|
quote: mij maakt het weinig uit wat iemand met zijn muziek verspreid, want ik geef er toch niks om |
|
Sorry voor het omhoog halen van een wat verouderd topic, maar ik ben dus benieuwd naar usbm Ik ken op het moment alleen absu, judas iscariot, averse sefira en kult ov azazel... Klinkt allemaal erg goed en ben dus wel benieuwd naar meer van dit soort blackmetal. |
|
quote: |
|
quote: Grand Belial's Key, Demoncy, Profanatica/Havohej, bijvoorbeeld. |
|
Akitsa!!! |
|
is het achterhaald als ik zeg dat unlord heescht "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Yep. |
|
quote: ik heb altijd het idee bij deze band, een projectje, dat ze het voor de grap doen of,( als ik werkelijk zwartgallig ben) goedkoop te scoren. en dat is natuurlijk niet zoals het hoort in (black)metal. maar ze hebben wel een paar zeer coole nummers. |
|
quote: KRIEG! Hakkuh |
|
quote:nog een paar: krieg, weltmacht, summon,thornspawn, azazel, exile, fog, bloodstained dusk |
|
quote: Krieg, Beherit, Blasphemy, Black Witchery, Godless North, Abyssic Hate. http://www.destructionritual.com/ [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 03-10-2002 9:07] |
|
oude ulver, setherial, trimonium Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
LAY DOWN YOUR SOUL TO THE GODS OF ROCK AND ROLL! black metal = venom & mercyful fate (nuns have no fun!) free as the wind ! |
|
Celtic Frost, Bathory... |
|
Al surfend vond ik de volgende site. Reuze-interessant, maar wel in het Noors.http://home.c2i.net/famhegg/BLACKMET.htm When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Black metal = Satyricon Hebben ze weer bewezen met hun Schitterende "Volcano"! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote:Om het gezeik maar weer op te starten: De huidige Satyricon-sound kent weinig traditionele [en dus true] black metal elementen. |
|
Carpathian Forest Khold Burzum toch wel ja.... Limbonic Art Barathrum Ouwe Samael Summoning Mayhem Marduk Emperor Unlord (vooral Schwarzwald) Ancient Rites (de 1ste 2 albums) Judas Iscariot (ff trendy doen, mja heb enkel Moonlight butchery) Octinomos..... Mäctatus [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 25-11-2002 13:17] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |