|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
laat dan maar [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 03-02-2003 19:20] |
|
quote: En goede sex! En veel bier! [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 03-02-2003 19:20] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Tsjonge, zo had ik het nog niet bekeken.... Je hebt gelijk!! Dit slaat nergens op. |
|
HEUY!!!! Dus BM is ook een condoom en geen sex voor het huwelijk |
|
quote: Anders vroeg ik het niet?.. |
|
quote: Zo klopt ie wel Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
quote: First Wave BM (Hellhammer, Celtic Frost, Venom etc....) Second Wave BM (MayheM, Burzum, Dark Throne and the like....) Keyboard/Epic Wave Political/Social Wave (NSBM and the whole Eastern Block phenomenon....) Zoiets? |
|
Tnx... |
|
[quote]Op 3 februari 2003 22:15 schreef AgonY het volgende: First Wave BM (Hellhammer, Celtic Frost, Venom etc....) denk niet dat tom g. warrior het fijn vind, als je celtic frost blackmetal noemt. Oud Vuil. |
|
Zolang de waye gayve... gaye wijf.... gaye wave maar wegblijft . |
|
stelletje poepchnezden [Dit bericht is gewijzigd door Beastial Blasphemer op 04-02-2003 1:16] Trieste gast |
|
Black metal = mooi Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
nee, black metal stinkt naar poep Trieste gast |
|
mmmm, ieder zijn mening Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
volgends mij klopt die signature van jou niet.. het is toch ' i kick the bible in an pool of blood so that none of its lies can effecst me' oid? [Dit bericht is gewijzigd door Beastial Blasphemer op 04-02-2003 1:29] Trieste gast |
|
quote: Nee, "I keep the bible in a pool of blood so that none of it's lies can affect on me". Toch? 11.45: restate my assumptions |
|
ja, ik had em ook al eens verbeterd, maar hij wou niet luisteren.... No meat is sweater |
|
nieuw nummer van Cradle of filth beschikbaar: http://www.cradleoffilth.com/downloadone je hoeft alleen je email adres in te leveren |
|
en dat past in dit topic... hoe precies |
|
quote: Het was toch... As bloody as my feet trip the bible pudding, sheep sheep sheep, applepie. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Nou, da's dus geen blackmetal, dat weet ik als Troe Blekkie® maar al te goed! Dit slaat nergens op. |
|
quote:UNTRUE! Cradle en vooral Dani heerschen de veren van de kip en zijn extreem true! Ik geloof zelfs dat Dani binnekort gaat zwaaien met een stokje in het hoge noorden |
|
ik hoorde laatst door mensen van een band(ik weet de naam niet meer) die de moderne bm in de zijk zet. in intervieuws zeggen ze , their was no heroshima, it was us plaing life. en ook zeggen ze their is no black metal scene theirs only.... weet iemand om elke band dit gaat. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Cradle is toch de beste blackmetal in de wereld (op mogelijk dimmu borgir na)?(op onnozele toon) <-- let vooral hierop voordat je me vervloekt. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |