|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: hahahah, allemachtig. (quote van die christenen site) quote:En dit zijn dus de mindere voorbeelden van black metal. Ik ben het met vargen eens dat het lang niet altijd over satanisme of wat dan ook gaat, lees de teksten van immortal, ik geloof dat ze in hun hele immortal loop baan maar 1x het woord satan in hun teksten hebben gebruikt.ze gebruiken wel demons ect in hun teksten, maar meer op de verhaal manier, dan op de aanbid manier (sorry kan het echt ff niet anders uitdrukken, maar je begrijpt me wel) zoals marduk ect dat doen. ULver is trouwens ook wel een mooi voorbeeld. Of heb ik het nu helemaal mis. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 12-02-2002 9:11] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: hap hap.... |
|
hey mag ik, ik heb nog niet ontbeten hoor! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Immortal noemen zichzelf geen blackmetal. Alhoewel dat ook niets zegt natuurlijk. |
|
kan, maar voor het oor is het toch wel degelijk black. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
mwaa.. misschien niet. Tis meer een soort kruising tussen wat dingen... geen pure black. Dit slaat nergens op. |
|
Ouwe Immortal is zo black metal als het maar zijn kan. Nu zit er wat death metal in en wat heavy metal gebeuren. |
|
quote:Dat dacht ik nou ook, maar goed wie ben ik. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Ja, de muziek wel. Maar tekstueel niet. Als je het op een puriteinse manier bekijkt: Geen Satan = geen blackmetal |
|
wat een complete onzin!! To Beast or not to Beast |
|
quote:Ik zeg toch: voor de puriteinen. Black Metal had oorspronkelijk een satanische boodschap. Ik kan er ook niets aan doen dude. |
|
quote: Puriteinen zijn homo's! To Beast or not to Beast |
|
quote: Ben ik het niet mee eens, naast de humor komt een soort (ik noem het maar) nihilisme in die teksten bovendrijven hetgeen zeer goed past in black metal. Satan is ook maar een metafoor voor een ander idee, en dat kan je op verschillende manieren verpakken. |
|
quote:Daar heb je gelijk in. Maar als Satan het metafoor is, dan klopt mijn uitspraak. Maar het "nihilisme" is eigenlijk hetgene dat in meer metalstroming te vinden is. Gewoon anti-maatschappij, tegen de gevestigde orde. |
|
Al voert black metal dat idee veeeeel verder door dan de meeste andere metal. Black metal: het geluid van de wereld *na* de grote ontploffing. Black metal voor-onderstelt de vernietiging... HET IS AL GEBEURD (wellicht 2002 jaar geleden.... ? interessant idee voor een tekst). Damn, wat heerst die muziek toch. |
|
quote:luister naar het intro van bmbzn.. quote: ik kon het niet beter zeggen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Yup, haha 11.45: restate my assumptions |
|
quote: En hier sluit ik mij helemaal bij aan [ot]Dwaallicht, heb je MSN?[/ot] 11.45: restate my assumptions |
|
ik ook |
|
quote: Nope.... alleen ICQ, 3836817 Ik hou niet van MSN. |
|
quote: Het is al 2002 jaar bezig met rotten... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
terug naar De Oude Romeinen voor het jaar 0!! I come alive, It's a time for celebration, Hail Ceasar!!!!! |
|
quote: dat is juist geen black metal.. |
|
Nee he, want blackmetal is the essence of all evil. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |