|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Weer te laat, jongen? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
3 Icebreaker shirtjes (voor buitensport) Wat een geweldig spul, merinowol FTW Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
oja; Conan (ps3) |
|
Ratatouille Ben ik wel rechts genoeg voor deze tyfusbende? |
|
Pfff wat moet ik met dit topic ? dat is iets voor vrouwen met een koopverslaving, of voor mannen met teveel geld. Ik wil een eigen lul topic !!! Mods, verander de titel maar in shoppen met xxl hoor !!! Fuck the world and fuck you |
|
... nu wil je zeggen dat jij geen koop zieke hoer bent??? |
|
ik en iets kopen ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Als je niet uitkijkt wordt het volgende lultopic: "op de kuil in de bank bij Mental en Jenje." Gekocht: ticket Groningen - Arnhem, €14,20. Yay. Bruce Banner |
|
quote:als het maar gezellig is ! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Gekocht: DDT tegen elfjes |
|
en vandaag in de brievenbus: Smashing Pumpkins - Mellon Collie And The Infinite Sadness Sunn o))) + Boris - Altar Boris - Absolutego Goatsnake - Trampled Under Hoof [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 14-12-2007 17:53] Je moeder. |
|
Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Hoe vet!!! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
-Een inktcardridge -Nieuwe oortelefoontjes |
|
In sneltempo door de IKEA leverde op: De paarse kookwekker, eiersnijder, bureaulamp, geurkaarsjes, bat, droogrek (eindelijk hoeven de natte kleren niet meer op stoelen en kasten te drogen!! ), 10 rok/broekhangers. |
|
Philips cd-i 210 voor 10 euro. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 15-12-2007 14:32] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Lamp voor in mijn kamer (eindelijk ook licht bij m'n bed en kledingkast. Bahangplaksel ballon (gekregen omdat ik het lief vroeg aan de cassiere) Horloge (zodat ik niet meer altijd op m'n telefoon hoef te kijken voor de tijd.) Slagroomspuit met verschillende tutjes (twee keer, eentje als sinterklaas kado voor m'n broer en eentje voor mij) Pennen En zometeen nog verf en iets voor grey kopen. |
|
quote: Verkeerd ingelogd, Pandora? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Op vinyl: Guns N' Roses - Appetite For Destruction King Diamond - Moonlight + 4 (wit vinyl) The Lord Of The Rings - Motion Picture Soundtrack 2-lp (van de tekenfilm) Mouth Of The Architect - The Ties That Blind 2-lp Primordial - To The Namless Dead 2-lp (+2 bonus tracks) The Smiths - The Smiths The Smiths - The Queen Is Dead This Will Destroy You - Young Mountain (clear vinyl) Volbeat - The Strenght / The Sound / The Songs Volbeat - Rock The Rebel / Metal The Devil Zo, ik ben blij! Draaien maar... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Vinyl??? Dude... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Je weet wel zo'n platte zwarte schijf die draait en als je een naald erop laat zakken.... dan krijg je geluid. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Ik weet. maar waarom dat nog kopen in deze tijd ???? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Omdat het mooi is, ik er van hou... en ik graag platen draai? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:ok. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |