|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat heb je uitgevroten? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Alleen paar nieuwe banden, voor de rest was ie prima in orde. spelfout weggehaald... |
|
bub |
|
Gisteren toch eindelijk maar eens oordoppen. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
* Een USB card reader voor mijn compact flash kaart. * Een AEG stofzuiger! |
|
Uitverkoop!!! -Panterprint bolero achtig vestje. -Zwarte tuniek met een soort van roze boompjesprint (waar ik al lang op zat te wachten om in de uitverkoop te komen) -3 Zwarte hemdjes Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:hotdamn, vandaag is net mijn nieuwe stofzuiger plus kruimelzuiger binnen gekomen ... |
|
Taint - Vice LP Taint / Grunt - Schoolyard Bruises split LP |
|
Na heeeeel lang zoeken ergens een 2e 19" Iiyama E19000S weten te vinden. Demomodel met fijne korting + volledige garantie Fuck het dat alle "nieuwe" schermen breedbeeld zijn, dat vind ik kut. (kleiner dan 24"..) PS: wat een ruimte nu, wow!!! |
|
Battle for Middle-Earth II (morgen terugbrengen) Blow Boondock Saints Emperors of Antartica (morgen terugbrengen) Jesus Camp Fear and Loathing in Las Vegas Sin City Voedsel! Oh ja, gekregen: USB-kerstboom. Vette shit! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 03-01-2008 18:50] |
|
Burning Witch rerelease 2 cd versie met shirt *rukruk* |
|
collectie Vomitory aangevuld laatste evoken, pfff... nog een Gorerotted, nog 20 cds... Striborg DVD beetje vanalles signature |
|
- 2 overhemden, zwart - colbert, zwart - 2 broeken, zwart - enorm hippe sweater, zwart met goud - schoenen, Reebok, zwart - t-shirt, wit |
|
quote: Heb ik ook, gaaf ding! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
3 Opbergboxen voor al mijn haarspelden troep en sieraden. Ze zijn wit met een zwart fluwelen 'dingetjes' print, dat spul wat je nu vaak ziet. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
- 4 paar sokken - 2 boxershorts - 2 boeken en de Oor encyclopedie editie 2006 voor een maat van me |
|
Kaarten voor The Dillinger Escape Plan + Between the Buried and Me (Astoria, Londen) net binnen gekregen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nortt-Ligfaerd tape peuken kaartjes voor de trein non-stop... Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
The Dark Tower V Wolves of the Calla (Stephen King) The Gunslinger born - The Dark Tower comic (Stephen King/Marvel) The Sandman - Season of mists comic (Neil Gaiman) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
J.J. Cale - Best Of Nick Drake - Pink Moon come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote:verdomme, af en toe ben ik echt zwaar jaloers op verval. Fuck the world and fuck you |
|
quote:niiice! |
|
Rainbow - Rising Blut Aus Nord - Odinist Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |