|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
5 megapiksel? |
|
Aeternus - Shadows of Old Aeternus - Ascension of Terror Arckanum - Trulen Dead Raven Choir - My Firstborn Will Surely be Blind Haive - Mieli Maassa Wolves in the Throne Room - Two Hunters Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: oftewel: een fototoestel waarmee je kan bellen... die techniek van tegenwoordig... zelfs ik kan het niet bijbenen Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Een nieuwe pc, aangezien mijn vorige schielijk overleed op 21/12 En Evoken - Antithesis of Light Faustian Spirit of the Earth |
|
Net Iron Maiden - Life After Death in de pre-order gegooid! http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=919356 €14,30 inclusief priority shipping. bub |
|
Queens of the Stone Age-era vulgaris 3x 10" Quotsa- Rated R lp Sunride-The end justifis the means lp+cd Sunride- Magnitizer Sunride-The Great Infiltration Sunride-Through the Red Ghost Brigade-Guided by Fire Alabama Thunderpussy-Fulton Hill Alabama Thunderpussy-Open Fire Hermano-Into the Examroom Inhale 420-Stonerrock compilation Fu Manchu-Hang out to Dry 7"incl. cd Severe Torture-Sworn Vengeance www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Aangeschaft wegens het volledig verslijten van de vorige exemplaren. Metallica - Kill em all Metallica - Ride the lightning Metallica - Master of puppets Metallica - And justice for all... Against God and Government |
|
quote: Dat is kut man, ook de reden dat ik de albums die ik vaak luister gewoon als mp3 op de hd heb staan, dan slijten de cd's tenminste niet hehe. |
|
Voor een meier vuurwerk Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Bij de mediamarkt 9 euro per stuk Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Beter, Reload ook toevallig? die moet ik nog hebben. |
|
quote: Weg gegooid geld! Ik geniet wel van al het vuurwerk wat ik zelf niet gekocht heb en zelf niet hoef af te steken , of beter nog, ik ga van dat geld gewoon lekker zuipen Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
ja, van dat zuipen daar krijg je tenminste nog een vette kater van terug,dus dat is idd geen weg gegooid geld. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 29-12-2007 14:51] Fuck the world and fuck you |
|
jaja, maar ik kan niet dronken worden door het kijken naar iemand die dronken is, anders had ik dat wel gedaan Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Dat is ook weer waar. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Zuipen doe ik anyway...die meier mis ik nog geeneens Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Ze liggen er allemaal Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Bier en vreten. spelfout weggehaald... |
|
quote: Ik kom 1e week nieuw jaar ff een bakkie bij je doen Gurb Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Dat lijkt mij een goed idee! spelfout weggehaald... |
|
- Nagellak - Kado'tje voor mn ma (wie is er nou jarig op 1 jan ) - Gekregen shirtje Whoei I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Je moeder! |
|
Huhuhuhuh! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Bosje bloemen gekregen van een vriend omdat hij een afspraak vergeten was... aaah Het is de lichtinval ;') |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |