![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Brocken Moon - Mondfinsternis Dead Inside CD Skaldic Curse - Pathogen en heel veel bier, iets teveel ![]() ![]() |
|
een scart naar rgb snoer... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Zojuist bezorgd door de buurvrouw, die zo lief was om het pakketje van de postbode gisteren aan te nemen. ;D Vinyl. Electric Wizard - Witchcult Today. black-silver sparkle #80/200 ![]() ![]() bub ![]() |
|
Cool! Al vind het niet een mega sterke plaat moet ik zeggen, vond de vorige beter. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote:Jezelf skandi voelen is sowieso pauper. Ik win. ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
Aanwinsten gistermiddag: House of 1000 Corpses Slipknot - Vol 3: the Subliminal Verses (2CD) Deathspell Omega - Fas - Ite, Maledicti, in Ignem Aeternum Aanwinsten gisteravond: Deifecation - Reciprocreation Deifecation - Cathartic Octogenaricide brakheid Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Verkassen naar Finland is al helemaal fout.. Ik win. ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
gekregen een apple toetsenbord en muis ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Da's pas biologisch verantwoord. ![]() |
|
Archgoat - Whore of Bethlehem CD + DVD Truppensturm - Fields of Devastation CD Lugubrum - Live in Amsterdam CD Havohej - Dethrone The Son Of God CD ![]() |
|
Nokia 6300 pizza`s voor mijn meisje en mezelf ![]() ![]() |
|
Gezichtsmasker en de laatste kerstboodschappen Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Nieuw keyboard: ![]() En deze muis: ![]() Dikke vette heersch ![]() ![]() |
|
Tering, lijkt wel een strijkijzer. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Ja mooi he ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
JA, en jij mag er niet aan komen ![]() ![]() |
|
quote:The Champagne made me do it ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Haha ja dat was ik.. ![]() Edit: Toffe cd trouwens! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 23-12-2007 22:00] ![]() |
|
quote: Hehe, smoesjes ![]() ![]() |
|
he is die muis niet erg zwaar ![]() |
|
valt heel erg mee. Maar ik hou zelf ook niet van een te lichte muis. ![]() |
|
Die muizen met gewichten erin die je naar eigen voorkeur kan plaatsen zijn vet stoer. ![]() |
|
quote: en WIE moest er weer mee zeulen..... goddomme Ollie, ik ben je wijf niet! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |