|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
groen gouden handschoenen [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 18-12-2007 17:19] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
20" tft scherm Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Koop rap de nieuwe DEP, homo |
|
Heavy Lord - Chained To The World |
|
quote: Nou nou, Jumbo is vele malen goedkoper. |
|
bub |
|
Shure SE210, wat een doppen zeg! Tering jantje, de definitie in hoog/mid/laag is echt heel goed. Aanradertje "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Hep 'm al flikker Net voor de tweede keer gedraaid. Verdomd goede plaat weer! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hehe, nog 7 drinkhoorns spelfout weggehaald... |
|
* krasdecemberzegels * decemberkraskalenders * buskaart Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
quote: Snel.. naar de Xenos voordat ze op zijn!!! Gekocht: Nieuwe winterjas Flesje goedkope whisky voor in de koffie. Hatsjikidee! |
|
quote: Nou nou, dat vond ik nou niet echt nodig. *edit* zondag besteld, vandaag aangekomen. Pakket bij de buren afgeleverd en die sliepen al (was om 2230 thuis) bel morgen wel aan... gvd [Dit bericht is gewijzigd door M. op 18-12-2007 23:21] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Voor mezelf: Belphegor - Necrodaemon Terrorsathan Ticket voor Sandstorm Midwinterfest 02/02/2008 in Kuurne met oa: Amon Amarth, Grave, Asphyx, Endstille, Kludde en Axamenta Voor een vriendin haar verjaardag: Eluveitie - Spirit Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Inderdaad ja! spelfout weggehaald... |
|
Gekregen: -Loreal mascara Lash Artist -Loreal hairspray -Loreal Derma Genesis -Loreal 6H lipgloss -Glamour -Fakehair Balmain -Bjorn Borg paraply -2 zakken cracottes Ik moet denk ik maar vaker naar finales van Hollands next topmodel gaan :') |
|
Als je in de finale gaat staan krijg je waarschijnlijk nog meer... Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: gekocht voor m'n client: sjaal muts handschoenen deo cafeíne vrije koffie zelf: shirtje bij de h&m... damn moet geen gewoonte worden Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Hé da's mooi, een soort lunchpaket voor topmodellen. Valt me tegen dat er geen flesje Spa blauw bij zit. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
@Creepmime: nou.. of ik er bungee jumpen voor over heb.. Denk het niet(dat moesten namelijk al die meisjes ook doen) @Jällö: Helaas waren zij geen sponser :') |
|
Harry Potter en de Orde van de Feniks (2-Disc DVD) Verlekkerd op dood metaal |
|
quote: bij een lunchpakket voor modellen zou dan ook een tube aambeienzalf moeten zitten toch... voor de bijdehante hersengehandicapten onder ons: http://www.beautyinnederland.nl/content/221/232 In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Man ik heb daar ook al jaren last van, (chronische oogwallen) NIET VANAF TE KOMEN! Het is echt dramatisch, maar goed om nu aambijenzalf te gaan smeren, ik weet het niet.. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
lps Celtic Frost - Morbid Tales Celtic Frost - To Mega Therion Possessed - Beyond the gates Possessed - Seven Churches Sodom - Obsessed by Cruelty Nuclear Assault - Game Over Queensrÿche - The Warning Queensrÿche - Rage for order Queensrÿche - Operation: mindcrime Twisted Sister - Under the blade Twisted Sister - You can't stop rock 'n'roll Twisted Sister - Stay hungry als ik nu ook nog lp's ga sparen is t hek van de dam.. aargh In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |