|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Leuk aanbod Jenje, maar hij was nu ook maar 10 euro |
|
ook van slangeleer ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Jazeker. Het waren geestelijk gehandicapte ongeneeselijke zieke slangen dus dan kan het. [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 18-01-2008 19:49] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:damn...zo rond de 500 euro per paar. Fuck the world and fuck you |
|
Besteld: Nirvana - Sliver Alice in Chains - MTV Unplugged Soundgarden - Badmotorfinger |
|
quote: Maak er maar 300 van. Gelukkig heb ik ze gekregen. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Daimler snickers taartje.. oohwwwwww.. ik dacht dat ze die alleen in scandinavie hadden Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:ben benieuwd hoe ze je staan hehe. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Staat vast heel goed!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Een paar Dr Martens Boots Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:skinhead! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dikke heersch, die dingen lopen lekker. Ik heb zwarte enkelhoge maar die zijn inmiddels wel versleten en kniehoge roze ( ) en kniehoge zwarte. Hoe hoog zijn die van jou? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
ik hoop kniehoog Fuck the world and fuck you |
|
quote: Die zijn gaaf hoor, of je legerbroek erin of opgerolde broekspijpen erboven. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:ik moet idd weer eens wat legerbroeken halen. Fuck the world and fuck you |
|
- pak shag - fles versgeperst sinaasappel/kiwisap Ik kom het weekend wel weer door |
|
wat is de grootste maat eigenlijk ook weer van die dingen ? xxl ? Fuck the world and fuck you |
|
quote:hier bloedsinasappel Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Niet naar Dump 2000 gaan, die is duur. Ik weet niet of je wel eens in Den Haag cumt, aan het begin van de Weimarstraat o.i.d. (het begin van de neg0r euh... Schilderswijk) zit een dump waar ze lekker goedkoop zijn. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: en dan vergeet ik het Lonsdale shirt erbij te vermelden @ Levia boven de enkels Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Heerschdingen. Gaydale heeft een gay-shirt met de tekst 'Gaydale loves all colors', al denk ik dat ze voornamelijk van de kleur van geld houden. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Het was een geintje..ik koop die shirts niet...Maar die kisten heerschen iig wel..grappig geel stikseltje aan de rand...die blijft bij mij nooit lang geel. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Ik vond het al niks voor jou. Nou dat zal je meevallen, die blijven verbazingwekkend lang geel. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: hebbes, leuk speelgoed ook! Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |