|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Toevallig van de verkoper "suicide74", die nu heel enthousiast bezig is demo's te kopieren en ze op eBay te verkopen alsof ze origineel zijn? Zenial |
|
quote:Ik heb inderdaad gezien dat hij ook zelf gekopieerde demos te koop had geboden ja hehe. Gelukkig weet ik na al die jaren wel waar ik op moet letten om te weten of ze wel of niet origineel zijn Edit: het viel mij op dat er zo veel demos als origineel worden aangeboden terwijl duidelijk te zien is dat het illegale kopieën zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 28-12-2007 16:42] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Gaaf Hoe zie je dan van bijvoorbeeld bovenstaande demo's dat het originelen zijn? Zenial |
|
Omdat ik vrijwel alle demos die ik zelf nog zoek al origineel heb gezien en in de handen heb gehad en ik van veel bands zelf weet waar ik op moet letten als ik een demo wil aanschaffen. Van mijn eigen democollectie heb ik denk ik 90% bij de band zelf gekocht en een gedeelte van een oude verzamelaar overgekocht waarvan ik weet dat hij die destijds zelf bij de bands had gekocht. De overige demos die ik heb aangeschaft daar was het inderdaad goed opletten of ik wel of niet de originele kocht. Bij de geringste twijfel koop ik toch al liever niet trouwens. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
-Digitale camera. -Zwart truitje met roze vierkantjes glimprint. -Motörhead hemdje voor vrouwen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
een boel boodschappen en een oudejaarslot |
|
Pakje zware Jakobs ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik heb nooit veel gesnapt van mensen die roken, maar nou ik weet dat het steriel kan maken juich ik het van harte toe She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Anathema-A Natural Disaster heerlijk plaatje, had hem wat anders verwacht, maar blijft toch heerlijk, ik blijf nog steeds nieuwe dingen ontdekken Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Verklaar je nader enzo? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Nou, volgens de bijgaande waarschuwingen leven rokers korter en hebben ze minder kans zich voort te planten, dus hoe meer mensen gaan roken, hoe sneller we rookvrij worden! Keiharde onwrikbare logica. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Sjonge jonge, zó kun je het ook zien inderdaad [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 28-12-2007 18:38] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Da's inderdaad ook een logica Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Maar daar heb ik schijt aan Zware shag saved my live ..... ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Te gek man. |
|
Wat de kerstweek mij bracht: Dornenreich - Hexenwind Enoid - Dodssyklus Grabesmond - Xenoglossie Slartibartfass - Nebelheim ...And Oceans - The Symmetry of 1 The Circle of 0 Baltak - Zagninatiot Grad Gardens of Gehenna - Mortem Saluta Gardens of Gehenna - Dead Body Music Gehenna - Adimiron Black Grabnebelfursten - Von Schemen und Trugbildren Into the Sunless Meridian - ST Zaratustra - It was a Night Averse Sefira - Tetragrammatical Astygmata Dead Inside - ST Lugubrum - De Ware Hond Pogrom - Mortau Peuple Skaldic Curse - Pathogen Ildra - Paer Swefende Haeled Licgad (tape) Svarthal/Regnum - Split 2006 (tape) Unbeing - ST (tape) Black Crucifixion - The Fallen One of Flames Unlord - Gladiater Veel waren slechts een paar Euro. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Tering vik, puik weer man. Die Skaldic Curse is gaaf trouwens. Edit: die dead inside ook [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 28-12-2007 19:22] |
|
Nieuwe schoenen, Adidas Vulcan's |
|
quote:Dat noemen ze een juiste prijs/kwaliteitverhouding [/inkopper] |
|
quote:Voor zover ik'm heb gehoord is ie indd gaaf. Maar ik was in totaal net geen 160 Euro kwijt. Valt wel mee dus. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
staatslot samen met 8 vriendinnen, we gaan voor miljoenen Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: En dan gaan jullie die miljoenen aan mij doneren toch? |
|
O.T Serj Tankian - Elect the dead |
|
Theo Maassen - Functioneel Naakt DVD Ratatouille en een LG Viewty: Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |