|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Die had ik al, ooit.. Iets met "ja hoor, tuurlijk mag je die lenen" |
|
Net gekocht voor maar 10 euro totaal Dargaard - The Dissolution of Eternity The Old Dead tree - The Nameless Disease Porcupine Tree - Fear of a blank planet :blijkijksmiley: |
|
quote: Waar? |
|
quote: Klein zaakje in Zwolle. Verkoopt 2ehands spul, moet je wel goed door de bakken heen zoeken. Die Porcupine Tree werd ook net binnen gebracht *MINE MINE MINE* hehe. Maar alledrie de schijfjes in uitstekende conditie, niks op aan te merken. |
|
quote: Crap. Iemand die de cd van PT verkoopt is sowieso niet helemaal goed bij z'n hoofd. Morgen naar de Sounds in Rotterdam om voor het eerst in veel te lange tijd weer een paar mooie cdtjes uit te zoeken. |
|
quote: In de aanbiedingenhoek liggen mooie schijfjes.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Zoals? Weer Death en Slayer? |
|
Nee deze keer andere. alles van Amon Amarth.. Anthrax en nog wat bands. Die van Mindscan ligt iig op de lees/luistertafel [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 10-01-2008 17:45] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Ghehe zei ik ook al tegen die vent. Hij koopt veel in van recensisten, nouja ik vond het geen probleem hoor Altijd leuk cdtjes uitzoeken. Heb zelf nog tijdje met Sunn0))) - black one in handen gestaan, maar die toch maar niet.. volgende week nog een keertje kijken of er wat nieuws staat. |
|
quote: Ik zal morgen eens kijken of er ook nog iets bij zit wat ik leuk vind. |
|
Prozac Nation Silver Smoke |
|
Mesa Boogie 50/50 van Renyek Dat zal een heerlijke combinatie vormen met m'n Triaxis Nu nog een box en een fatsoenlijke effectenbak, de ENGL en de Rocktron de deur uit, en dan is Bonnie weer klaar voor de komende tijd. |
|
Nasi groenten Kroepoek Peuken Afbakbroodjes Het is de lichtinval ;') |
|
quote: zaterdag beweerde je nog dat dat je laatste pakje peuken was echt ik ga jou nooit meer serieus nemen DKNY - delicious shine 30 ml (die groene rr) Alarum - eventuality (gekregen van blastmaster ) Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Nee niet laatste ik zei dat ik er een week mee moest doen, vanwege de centjes... Heb ze nu weer dus ook nieuwe peukjes.. Het is de lichtinval ;') |
|
quote: haha echt niet, ik heb het nog met je erover gehad dat je ze dan beter meteen kon weggooien of aan mij kon geven en toen zei jij 'nee ik ga er heeel lang mee doen nog' Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Een broek, een pull, een t-shirt, schoenen, sigaretten. Enkel dat laatste hoorde niet bij de koopjes Faustian Spirit of the Earth |
|
Gisteren tijdens Hellish Rock concert in Hof Ter Lo Front Vandaag: J.R.R Tolkien - De Silmarillion (HC) Verlekkerd op dood metaal |
|
Wat een T-shirt. :' ) Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Zwart slaapjurk/shirtding met lange mouwen en kant langs de mouwen en hals. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 11-01-2008 17:10] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: de zijkant dus. {/kutgrap] dus |
|
2 pakken met 4 stuks gepaneerde frikadellen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:u heeft smaak. Fuck the world and fuck you |
|
Die dingen zijn lekker!!! Bij de plusmarkt, ik heb ze verder nog nooit ergens gezien. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |