|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ha, bij Fenris wezen shoppen? spelfout weggehaald... |
|
Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Verdomd leuk spul daar, wil daar binnenkort ook eens een bestelling gaan plaatsten. spelfout weggehaald... |
|
Die shirts vind ik wat te simpel..en sierraden kan ik goedkoper krijgen. Ik vind die houtsnijwerken wel mooi. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Zijn ook wel goeie cd´s te krijgen.... spelfout weggehaald... |
|
De meeste cd op die site heb ik al...qua Viking/troll metal dan he! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Maar ik heb Dommelsch. spelfout weggehaald... |
|
quote: HJ hier! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Troll-metal, huhu. De sieraden zijn bij hem enorm slecht gegoten en heel erg dun. Zo heeft een vriend ooit een maalder gekregen zonder achterkant van circa 5 mm dun, en dat voor zo'n bedrag. De boeken die ze hebben zijn gaaf, hoewle ze goedkoper zijn bij de slegte. |
|
quote: En de levertijd? Is die een beetje in orde? spelfout weggehaald... |
|
quote: Ja, meestal binnen 2 dagen binnen. |
|
En kreeg net een mailtje dat ik 15% korting kreeg Idd R. Die sieraden zien er wat prutserig uit. Boeken heb ik al zoveel die koop ik alleen als ze zeeeeeeeeeer interesting zijn. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: hehe zo noem ik bands als Finntrol, trollfest e.d Hoempa ftw!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Boodschappen Het is de lichtinval ;') |
|
net via ebay: sigur ros hvarf/heim (ofzoiets) |
|
Body Shop-spul als laat kerstcadeautje |
|
Shag ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ah, das niet verkeerd. Zelf uitgegeven vandaag: Autokeuring 209 pleuro Dartbord en flights en zooi: 60 pleuro Schoenen voor vrouwlief en zoon.... spelfout weggehaald... |
|
Terror - One with the underdogs First Blood - Killafornia Against God and Government |
|
Tijdens een geweldig verblijf in Brugge aangeschaft: - Een heel aantal Garfield stripboeken. Geweldige humor. Wat heb je in Belgie toch geweldige stripzaken zitten! Veel als-nieuw-uitziende 2e handsjes (of hoe je dat ook schrijft) voor weinig! - Queensryche - Greatest Hits voor €6.66!(3 cds voor €20,- Wilde altijd al eens een overzicht van deze band hebben voor niet al te veel geld) Verder veel speciaalbiertjes en lekker eten! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: En badstof sokken en nog meer boodschappen Het is de lichtinval ;') |
|
|
|
Warsaw - Warsaw 0,7L Laphroaig 10jr. Carcassonne uitbreiding 'De koning' Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
The Who - Amazing Journey DVD The Who - Alive In Ahoy' June 5, 2007 (gekopieerde) DVD Trailer Trash Tremblers - Boobs, Butts, Beer & Shit CD Bareuh... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |