|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: De frituurpan ja, jouw haar bevat meer vet dan er nodig is een snackbar een jaar lang van patat te voorzien. |
|
quote:ik heb ook een scheermes kale kopf gehad.dan bevalt me dit wel iets beter. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Gulden middenweg vrind. Ik verwacht binnenkort te lezen dat je een tondeuse hebt aangeschaft. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:No way. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Pardon, mijn wel gemeend excuus, dan moet spectre die neanderthaler lokken er nog af knippen. Against God and Government |
|
quote: Het heerst natuurlijk nog meer om juist niet hip te zijn. Ik ben daar een kei in. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 06-01-2008 19:10] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Maar jij bent al 16 jaar aan de vrouw natuurlijk. Dan hoeft het allemaal niet zo nodig meer. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Klopt ook, natuurlijk. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:zo lang al en haar niet eens delen, pfffffrt. Fuck the world and fuck you |
|
Ik ben een egoïst. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
quote:Liever niet, zodirect ga jij op me vallen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
besteld, moet nog binnenkomen: Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Mooie jas! |
|
thnx, en afgeprijst Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
4 gb + een 150 gb raptor |
|
Een Super Nintendo + 1 controller met Super Mario. bub |
|
Het heeft dan een tijdje geduurt maar de power mac g5 7.3 dual processor 2 1.8 ghz 1 gig ram 160 g hd Komt er deze week eindelijk "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Samael - Passage Type O Negative - The Best Of Faustian Spirit of the Earth |
|
|
|
Die moet ik ook nog eens zien ja.. |
|
quote: En snel ook jonkie, maar nu naar bed. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Damn wat wil ik die dvd sets graag, mijn dvd speler pikt dat echter niet... Hopen dat ze ook nog eens europese versies uit gaan geven. O.T: 4 lp's van Fungus Mike Oldfield Box met de eerste vier lp's King Crimson - The Wake Of Poseidon lp. Persing uit Taiwan met rode hoes. Queen - Live At The Rainbow '74 op blauw vinyl "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Stoer. Al bedacht hoe je het gaat doen met software? Waves op deze machine is niet meer mogelijk zonder het te kopen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |