|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
dimmu borgir - spiritual black dimensions rapalje - alesia type o negative - slow, deep and hard velvet revolver - contraband dimmu borgir - puritanical euphoric misanthropia slipknot - s/t Je moeder. |
|
Boek over basisdingetjes digitale fotografie |
|
Theezakjesbakjes Theelichtjestheepotverwarmapparaat Theelichtjes Opiumwierook Bram Stoker - Dracula |
|
Een optische muis Boodschappen Biijjjna een ps2 gamepje gescoord |
|
Je hand viel eraf toen je bij de kassa stond? [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 08-01-2008 23:07] |
|
ik las 'een optimistische muis' ja stom he |
|
quote: je had je idkaart niet bij je en je kreeg hem niet mee van de cassiere? Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: FRNK, hoe kom je er toch steeds weer op en ik heb een mooie kalender gekregen van Hagal |
|
quote:Wat ben jij een gemenerd zeg! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: HAHAHAHAHAHAAAAAAAA |
|
quote: nah bij ons is het een sport om ze tegen te houden Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Oh ja, ook een asbak waarbij mensen niet kunnen zien hoeveel ze gerookt hebben. |
|
wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Alien Quadrilogy Irreversible |
|
gaaf ding hanneke!! |
|
Pakkie Brandaris ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Goed bezig! quote: +1! Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Net de nieuwe Radiohead cd. Fuck the world and fuck you |
|
Plastikman - Sickness Na een maand rondgezworven te hebben (vanuit Engeland verzonden) is de cd eindelijk in uitstekende staat ontvangen... |
|
quote: |
|
Manegarm - Dodsfard Forefather - Deep into time Forefather - Engla tocyme Forefather - Fighting man Hellebaard - Duisternis Primordial - To the nameless dead Skyforger - Thunderforge Marduk - Rom 5:12 Kroda - Fimbulvinter (DIGI) Urgehal - Arma christi Urgehal - Atomkinder Urgehal - Goatcraft torment Urgehal - Massive terrestrial strike Urgehal - Through thick fog till death Ja, ik had een eindejaarsuitkering enneuh, toen had ik vandaag een tegenvaller met de kleine beurt van de auto: ditributieriem, snaren, waterpomop, verlichting achter, alles ging opeens en onafhankelijk van elkaar kapot of bleek zwaar versleten, bijna 700 euri (maar de Cd's heb ik morgen in huis) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Ik dacht even dat je smaak kreeg totdat ik hoorde dat het een cadeau is :') |
|
hehehe ben wel benieuwd naar die cd, alweer een tijdje niet meer naar de plato geweest. Je moeder. |
|
Swallow the Sun - The Morning never came Swallow the Sun - Hope |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |