![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
dimmu borgir - spiritual black dimensions rapalje - alesia type o negative - slow, deep and hard velvet revolver - contraband dimmu borgir - puritanical euphoric misanthropia slipknot - s/t ![]() Je moeder. ![]() |
|
Boek over basisdingetjes digitale fotografie ![]() |
|
Theezakjesbakjes Theelichtjestheepotverwarmapparaat Theelichtjes Opiumwierook Bram Stoker - Dracula ![]() |
|
Een optische muis Boodschappen Biijjjna een ps2 gamepje gescoord ![]() |
|
Je hand viel eraf toen je bij de kassa stond? [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 08-01-2008 23:07] ![]() |
|
ik las 'een optimistische muis' ![]() ja stom he ![]() ![]() |
|
quote: je had je idkaart niet bij je en je kreeg hem niet mee van de cassiere? Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
quote: ![]() FRNK, hoe kom je er toch steeds weer op ![]() en ik heb een mooie kalender gekregen van Hagal ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Wat ben jij een gemenerd zeg! ![]() |
|
quote: HAHAHAHAHAHAAAAAAAA ![]() |
|
quote: nah bij ons is het een sport om ze tegen te houden ![]() Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
Oh ja, ook een asbak waarbij mensen niet kunnen zien hoeveel ze gerookt hebben. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Alien Quadrilogy Irreversible ![]() |
|
gaaf ding hanneke!! ![]() ![]() |
|
Pakkie Brandaris ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Goed bezig! ![]() quote: +1! Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
Net de nieuwe Radiohead cd. ![]() ![]() ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Plastikman - Sickness Na een maand rondgezworven te hebben (vanuit Engeland verzonden) is de cd eindelijk in uitstekende staat ontvangen... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Manegarm - Dodsfard Forefather - Deep into time Forefather - Engla tocyme Forefather - Fighting man Hellebaard - Duisternis Primordial - To the nameless dead Skyforger - Thunderforge Marduk - Rom 5:12 Kroda - Fimbulvinter (DIGI) Urgehal - Arma christi Urgehal - Atomkinder Urgehal - Goatcraft torment Urgehal - Massive terrestrial strike Urgehal - Through thick fog till death Ja, ik had een eindejaarsuitkering enneuh, toen had ik vandaag een tegenvaller met de kleine beurt van de auto: ditributieriem, snaren, waterpomop, verlichting achter, alles ging opeens en onafhankelijk van elkaar kapot of bleek zwaar versleten, bijna 700 euri (maar de Cd's heb ik morgen in huis) ![]() Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
quote: Ik dacht even dat je smaak kreeg totdat ik hoorde dat het een cadeau is :') ![]() |
|
hehehe ben wel benieuwd naar die cd, alweer een tijdje niet meer naar de plato geweest. Je moeder. ![]() |
|
Swallow the Sun - The Morning never came Swallow the Sun - Hope ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |