![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() gekocht: weekendretourtje zwolle - breda, had van mn oma een tijd terug zo'n eerste klas voor tweede klas tarief kaartje gehad dus lekker chillend in een coupe 2,5 uur zitten relaxen, leren en muziekje luuster'n ![]() edit: en een bak leftovers van creatieve biologische en vegetarische stamppot, goed te doen hehe [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-01-2008 17:18] Je moeder. ![]() |
|
Schoonmaakdoekjes Afwasborstel Bodylotion 2 lampen 60 watt Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
gekocht: terrorizer Treinkaartje zwolle Treinkaartje Groningen Treinkaartje Utrecht Obi shirtje Hertogjannetjes & grolschjes Heerschend eten bij de griek mascara oogpotlood nyshileen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
4 vliegtickets voor aanstaande wo en do, ivm werktripje. ![]() Helsinki - Kopenhagen, Kopenhagen - Billerud, Billerud - Oslo, Oslo - Helsinki. Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
![]() Zonder meneer dan he ![]() |
|
De jas, riem, broek en het shirt?! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: De mijne is lekker mooier. ![]() ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Houdjetouwtjejas! Dat is lang geleden, ik krijg flashbacks! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote:Met een normale sluiting issie wel te pruimen idd. Nu niet imo ![]() |
|
ik vind ze allebei niet geweldig. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ze passen je ook niet ![]() ![]() |
|
quote: Zitten ook gewoon drukknopen op hoor. De touwtjes zijn meer voor de versiering. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote:Da's gemeen! ![]() ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: jij relschopper jij. ![]() |
|
quote:ik ben het liefste jochie van de straat! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:Ah. Tja dat vind ik niet zo erg mooi, verder ziet ie er puik uit ![]() Mental: Een bomber? ![]() |
|
quote:nee, bombers zijn voor enge kale mannen.daar ga ik niet in lopen hoor. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Beide erg relaxte jasjes, toch nog mensen met enigzins smaak, nu dat vieze haar er nog af. Against God and Government ![]() |
|
quote: Nou zeg ![]() ![]() |
|
quote: Was je aan het winnen bij de automaat? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: ![]() Net zoals die muntautomaten bij de 013. Ik win daar altijd ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: ![]() Weliswaar meer haar op me harses dan jij op die kale knikker van je, maar het lange is al tijden niet meer hip natuurlijk. ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
fuck you. ![]() mijn lange manen heersen de pan uit! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |