|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
gekocht: weekendretourtje zwolle - breda, had van mn oma een tijd terug zo'n eerste klas voor tweede klas tarief kaartje gehad dus lekker chillend in een coupe 2,5 uur zitten relaxen, leren en muziekje luuster'n edit: en een bak leftovers van creatieve biologische en vegetarische stamppot, goed te doen hehe [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-01-2008 17:18] Je moeder. |
|
Schoonmaakdoekjes Afwasborstel Bodylotion 2 lampen 60 watt Het is de lichtinval ;') |
|
gekocht: terrorizer Treinkaartje zwolle Treinkaartje Groningen Treinkaartje Utrecht Obi shirtje Hertogjannetjes & grolschjes Heerschend eten bij de griek mascara oogpotlood nyshileen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
4 vliegtickets voor aanstaande wo en do, ivm werktripje. Helsinki - Kopenhagen, Kopenhagen - Billerud, Billerud - Oslo, Oslo - Helsinki. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Zonder meneer dan he Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
De jas, riem, broek en het shirt?! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: De mijne is lekker mooier. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Houdjetouwtjejas! Dat is lang geleden, ik krijg flashbacks! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:Met een normale sluiting issie wel te pruimen idd. Nu niet imo Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ik vind ze allebei niet geweldig. Fuck the world and fuck you |
|
Ze passen je ook niet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Zitten ook gewoon drukknopen op hoor. De touwtjes zijn meer voor de versiering. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:Da's gemeen! ach ik ben blij met mijn mooie dikke winterjas van Hooligan hoor. Fuck the world and fuck you |
|
quote: jij relschopper jij. |
|
quote:ik ben het liefste jochie van de straat! Fuck the world and fuck you |
|
quote:Ah. Tja dat vind ik niet zo erg mooi, verder ziet ie er puik uit Mental: Een bomber? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:nee, bombers zijn voor enge kale mannen.daar ga ik niet in lopen hoor. Fuck the world and fuck you |
|
Beide erg relaxte jasjes, toch nog mensen met enigzins smaak, nu dat vieze haar er nog af. Against God and Government |
|
quote: Nou zeg |
|
quote: Was je aan het winnen bij de automaat? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Net zoals die muntautomaten bij de 013. Ik win daar altijd Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Weliswaar meer haar op me harses dan jij op die kale knikker van je, maar het lange is al tijden niet meer hip natuurlijk. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
fuck you. mijn lange manen heersen de pan uit! Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |