|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Savatage - The Wake of Magellan Groen topje Spijkerbroek Zwart corset oorbellen [Dit bericht is gewijzigd door Erbrechen op 08-02-2008 17:30] |
|
Wat doet een beetje hotel tegenwoordig dan? Net een wekkerradio met cd speler. Wakker worden met spinvis, JOY! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Oh ja, vandaag zwarte borden en glazen gekocht. Fuck the world and fuck you |
|
Nortt - Galgenfrist Atavist - II: Ruined Funerarium - Nocthule Vinterriket - Kalte, schnee und eis: rekapitulation der winterszeit Acid Bath - Double live bootleg Moet me geld toch op kwijt .. |
|
Moby-Hotel wat lege tapes voor demo's pluggie om gitaarsnoer in computer te stouwen. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
downloaden is zinloos. Zojuist op Ebay cd van Geist met Patina. |
|
quote: Want? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Bann - Antiochia Fäulnis - Cholerik: Eine Aufarbeitung Nemesis Throne - Garden Of Hate Paganus - Paganus Todesweihe - Nachts am alten Friedhof (7") Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: is die al uit?? signature |
|
want? Dat hoef ik verder toch niet uit te leggen. Als je tenminste verstand heb. |
|
quote: Hier hebben we geen verstand, leg maar eens even helder uit. |
|
quote:Jep, sinds vandaag .. kreeg berichie van Displeased .. Tja, dan MOET er natuurlijk wat meer ebsteld worden he .. |
|
Downloaden is het meest zinvolle van de laatste jaren. Iets met kaf & koren Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Jep, als ik iets koop wil ik eerst weten hoe het klinkt: downloaden dus |
|
quote: Is de kwaliteit acceptabel? |
|
quote:Zal ik je vertellen zodra ik em heb |
|
dvd Zombies dvd The Butterfly Effect 2 |
|
quote:Artiesten zouden gewoon al hun plaatwerk op internet moeten gaan aanbieden met een demotijd erop (ik weet dat het lastig is, maar er kan vast iets voor gemaakt worden... snaack?) zodat je een week of 2 kunt luisteren of het wat is, om na die demotijd tot aanschaf te kunnen overgaan. Als je dat koppelt met korting of zo.. lijkt me wel mogelijk. Ik snap niet dat platenbazen niet meer die kant op gaan denken. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 09-02-2008 15:28] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Roosjes gekregen Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Nee, sorry, ik post op instinct. Niks mis met downloaden in mijn visie. Net zoiets als een plaat op een cassettebandje. ontopic: vlees om straks te barbeknoeien. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 09-02-2008 16:02] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Ja hoor Ok, downloaden is dus niet zinloos, juist de perfecte manier om bands te leren kennen. |
|
Weet iemand btw al hoe die nieuwe Eluveitie klinkt??? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Joah.. zie hun maaajspees. |
|
quote: Gaerne meer dan 1 nummer Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |