|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Western Digital Elements 500GB Samsung DVD ROM drive (zwart) Sony 3.5" floppy drive (zwart) Asus floppy kabel Ben ik wel rechts genoeg voor deze tyfusbende? |
|
Waarom die floppy drive? ga je dat ook echt gebruiken? |
|
quote: vage film, sommige stukken moeten imho wel in scene gezet zijn ofzo iig kan het niet chronologisch zijn verlopen. maar voor de rest wel vet want het is op wat dramatisatie na wel gewoon echt, en nog steeds maar een tipje van de sluier wat mieren en termieten nu echt allemaal kunnen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ja. Om bootable CD's / DVD's te maken om Ghost images terug te gooien op de harddisk mocht dit nodig zijn. En natuurlijk voor al die oude DOS games die ik nog heb liggen. Ben ik wel rechts genoeg voor deze tyfusbende? |
|
Die games kan ik nog begrijpen maar die images kan je eventueel ook van cd booten. Maargoed |
|
Death Angel - Killing season Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Gaaf! En het is allemaal in scene gezet hoor. |
|
Nieuwe Earth en nieuwe Nihil Nocturne |
|
Day of the sword - ear to ear Teardown - Against the dying light Kilgore - .44 Magnum opus Samsung tv Ps3(+ratchet&clank, uncharted, assasins creed) Elvis - 68 comeback Fightclub Underworld |
|
Een cursus (nieuw) grieks. Hatsjikidee! |
|
Bruce Dickinson - Accicent Of Birth Samael - Eternal (digi) Darkane - Rusted Angel Fear Factory - Digimortal Drs P. - Tante Constance en Tante Mathilde (verzamelde liedteksten) Barbara Wurzel - Autogene Krachttraining Voor De Hersenen en boodschappen Ik kan er weer even tegen |
|
Across the Rubicon - Elegy March of Heroes - March for Glory Sonne Hagal – Nidar Sonne Hagal – Jordansfrost Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
2 verjaardagskaartjes 1 *hoera je woont niet meer in dat lillukke krot* kaartje Oh en een postzegel! |
|
quote:Hier 2 rouwkaarten. |
|
Vandaag besteld: Wacken-kaartje Testament - The Legacy Deicide - Legion Holy moses - Finished with the dogs Exodus - Pleasures of the flesh Exodus - Fabulous disaster Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: |
|
quote: Oh leuk! Sorry. |
|
Servies (16 delig) 3 maskers Spijkerbroek (gratizzz) Het is de lichtinval ;') |
|
ook uit de kast van robin? Je moeder. |
|
Haha nee nee van me werk, je krijgt de eerste broek gratis als 'werkbroek' Het is de lichtinval ;') |
|
Een nieuwe thee pot Against God and Government |
|
quote: Moest jij nou optiefen naar forum.laffepretentieuzerock.com of was dat Kramy? edit: Laat maar, dat was Kramy! Desalniettemin... [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 07-03-2008 22:35] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
5 Atari's, gisteren gewonnen. |
|
quote: damn wat een asshole... [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 07-03-2008 23:04] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |