![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Recom 450 watt voeding 10 meter CAT5E kabel (incl. connectoren) Ben ik wel rechts genoeg voor deze tyfusbende? ![]() |
|
dvd Porcupine Tree cd Death Angel de nieuwe ![]() |
|
Down - Over The Under (2-LP) Burzum - Filosofem shirt come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
My home away from home: Exped Sirius Extreme II ![]() (de groene versie) [Dit bericht is gewijzigd door M. op 10-03-2008 18:17] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
een tent dus ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 10-03-2008 18:17] Je moeder. ![]() |
|
Ah bedankt Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Een tent ja! De beslissing nemen viel nog niet mee, vele uren doorgebracht met tenten browsen, kijken, verhalen horen/lezen etc. Keuzes, keuzes en "de perfecte tent" bestaat helaas niet dus het was lastig. Ding moet wel goed zijn, ik ga niet bepaald een weekendje Terschelling ermee doen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote:ah als ie lekt dan je nog altijd bij mij in hotel Fyresdal komen hoor ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Op zich een mooi tentje, maar jammer dat ie niet zelfdragend is, want dit is toch wel het grootste voordeel gebleken van m'n huidige tent (Haglöfs Genius 23). Komt vast wel goed. ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
quote: we willen t weer proberen ja. maar deze had ik m al een hele tijd beloofd, dus ook als we niet meer samen gekomen waren had ie m ook gekregen. ik hou me aan mn beloftes ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Haha idd. Je kunt bezig blijven natuurlijk. Die Haglöfs is dan weer een halve kilo zwaarder dan de Exped, dat gaat op een gegeven moment wel meetellen natuurlijk (op de fiets). Ook las ik dat de ventilatie wat minder was. Ach, op het einde zet ik mijn criteria naast elkaar en dan kijk ik ook nog even naar de prijs. En dan is de Exped ook nog eens 130 knaken goedkoper. Er zijn gewoon tíg goede tenten en die Haglöfs is er ook 1 van. Ik moet maar gewoon rotsharingen kopen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door M. op 10-03-2008 18:53] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Yep, iedereen nadeel hep zn voordeel. Maar met rotsharingen derbij zit je al gauw op 500g meer hoor. ![]() (ik doe trouwens alleen aan hiken tegenwoordig) Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
Je hebt me wel geinteresseerd, hij staat hier: http://www.outdoor-discount.com/oscommmerce/product_info.php?cPath=117&products_id=4364 voor slechts 200 euro ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: En nu niet meer zo snel opgeven! ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Zelfde funsties als degene die 2 a 3 keer zo duur is en ik heb nog nooit klachten gehad met dat merk hoor ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
ik moet echt eens een hobby gaan zoeken ofzo... zoveel vrijetijd ineens ![]() ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Heb je vrije tijd gekocht? :p Zenial ![]() |
|
quote:neuh.. niet eens. Geen studie meer, ff tijdelijk geen werk, geen autotheorie meer te leren, alleen nog noors. tips? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Backfire - In harm's way ![]() Against God and Government ![]() |
|
quote: Die moet ik ook maar eens bestellen ![]() ![]() |
|
Vanmiddag gekocht, dadelijk maar een gemoedelijk luisteren als ik in bed lig ![]() Against God and Government ![]() |
|
Ben 'm nu maar aan het downloaden ![]() ![]() |
|
Waar? Soulseek? Ik ben ook wel benieuwd hehe. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |