|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: eindelijk hé signature |
|
Another Messiah - Dark dreams, my child |
|
2 kaartjes Jean Michel Jarre in Carré Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hij heeft de boel vast goed verzekerd. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
nog uit zijn oxygene periode lijkt me prima muziek natuurlijk signature |
|
Klopt. Als het goed is speelt hij heel Oxygene intergraal. Tenminste, de tour is naar aanleiding van het album-jubileum, dus. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 03-02-2008 17:12] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
super! verplichte kost voor iedere keyboardspeler. Tijdloze muziek! ik vreesde al dat hij in Parijs was blijven hangen signature |
|
Venom - Black Metal S.O.D - Speak English or Die Queen - A Night at the Opera Deep Purple - In Rock Doe Maar - Skunk Alles op vinyl. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Ja daar heb je geen zak aan als het spul doorbrandt |
|
Nile - Amongst the Catacombs of Nephren-Ka Nile - Black Seeds of Vengeance Maakt mijn Nile-collectie dan toch eindelijk compleet Faustian Spirit of the Earth |
|
Wolves in the throne room - Two hunters Wolves in the throne room - Diadem of 12 stars Corpus Mortale - A new species of deviant Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: Verrek, dat is nou net de enige lp die ik van hem heb. Al in geen jaaaaren meer opgezet, geen idee eigenlijk meer hoe dat klonk. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
schande! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja schande Wim...dat je uberhaupt die plaat hebt... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Krijg smaak. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zou dr graag heengaan, maar geloof rond de 80 euro per kaartje? Pfff, noway.. Paar van dat soort concerten besparen en zelf zo'n batterij analogica in huis halen Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
80? Ik wou dat dat waar was Ik ben een groot fan en ik heb het er voor over. Kom op! Carré en Jarre.. Dit wordt het best besteede geld ooit. Het is trouwens al helemaal uitverkocht hehe Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Meer dan 80 euro dus Mjah, ik ben dan ook geen enorme fan, heeft leuke mopjes muziek gemaakt maar daar houdt het voor mij wel mee op.. Wel benieuwd hoe het was Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Wolves in the throne room - Diadem of 12 stars Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Severe Torture - Sworn Vengeance Beter Kom Je Niet dubbelcd + dvd |
|
quote: 5 Maart 2008 Carre Amsterdam Kaarten vanaf € 119,- Tja... |
|
Benzine en boodschappen ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
onderweg: maar dan zwart gekregen van mijn skatje : megadeth - united abominations opets - the roundhouse tapes zojuist betaald: al mn rekeningen... wabla is weer arm... [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 04-02-2008 14:55] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Benighted in Sodom - Plague Overlord Schopenhaur, A. - Er is geen vrouw die deugt [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 04-02-2008 17:37] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |