|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
KIA Shuma uit 1999 Faustian Spirit of the Earth |
|
Leuk bakkie Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: vet. Suck my piss |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
quote: Jajajajajaja, zal wel... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Girlschool - C'mon Let's Go 10" Jimi Hendrix - Isle Of Wight LP Jimi Hendrix - In The West LP Krokus - Alive And Screamin' LP The Who - The Singles LP Frank Zappa - Sleep Dirt LP Bareuh... |
|
nieuwe: Norther Deranged nog es Hate - morphosis The Arcane order nieuwe Disbelief - Navigator FUneral Procession Mgla - presence Darkspâce I Thralldom - Shaman steering... Mortuus - de complande... Corpus Christii - Rising Church Bizarre - sinister glorification Kludde - in de vergetelheid Laatste Legion of the damned Sojumatamal / Torture Killer signature |
|
velvet underground - die met die banaan voorop, heet die cd nou ook andy warhol? jeff buckley - grace (had hem al een keer maar aan iemand gegeven bij een verjaardag ) zwart onderlaken [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 08-03-2008 17:00] Je moeder. |
|
quote: Nee, dat plaatje van die banaan is het werk van Warhol . Net gekocht: |
|
quote: duh, en de productie ook maar er staat verder nergens een titel op de cd, alleen andy warhol op de voorkant. Je moeder. |
|
elastiekjes 3 shirtjes H&M oh ja.. nóg een kaartje voor Vulture Industries [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 08-03-2008 17:19] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Cd heeft volgensmij naam "The Velvet Underground & Nico" gekregen. |
|
dan hou ik dat maar aan hehe. iig vette cd Je moeder. |
|
24" 2.4 versie Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
nice! |
|
3 zmvensters naast elkaar open lol [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 08-03-2008 18:09] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
3 flessen Feanor's Finest Oude mede 1 fles Klapojster Mjod Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Backfire - In harm's way Averse sefira - Advent parallax I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
|
|
2 Zwarte afswasborstel Wasverzachter Boodschappen Flesjes HJ T-shirt als verjaardags cadeau voor me broer met de tekst 'Kaal is Klasse' Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Bij de kruidvat dus gekocht? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Vandaag gekregen: - platenspeler - Candlemass - Black Dwarf (met zang van Robert Lowe) 7" - doosje chocolaatjes en mijn administratie een heel stuk verder op orde gebracht Wat een lieve vriendjes en vriendinnetjes heb ik toch |
|
quote: gaaf... ik ben de laatste tijd weer helemaal aan de tommy soundtrack. Gewoon de audio van de film dus. Vooral acid queen met Tina Turner is te gek. Nog niet eens zozeer de zang maar de muzikanten. Dat was nl een allegaartje van topmuzikanten. ( niet alleen the Who dus) aanradertje! Herman van de bakker |
|
quote: Hm, ik zal hem eens op de speler leggen. Ik heb 'm namelijk al een tijdje in huis, maar ben er nog niet aan toegekomen om 'm te draaien. Hetzelfde geldt voor de musical-versie. Ik zet meestal de gewone LP op. Bareuh... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |