![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: zoiets heeft mn ma inderdaad ook eens meegemaakt ja... maar ik betaal mn rekeningen gewoon lekker zelf hoor ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Maar jij word ook geen ex van me ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: niet? he jammer, ik dacht even in gemeenschap van goederen met je te kunnen trouwen, om vervolgens weer te scheiden en dan even lekker te cashen. daar ging mn droom ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Ik bedoelde dat we eeuwig elkaar lief zouden vinden ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Op Gerald zijn verzoek..1 halve liter Spiritus. Wel onverdunt drinken he?? ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
imac - 24" 2.8ghz duocore processor 4Gb intern 500Gb schijf In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
mmm spekkoek, lempers en gembersnoepjes ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Heb ik vorige week ook nog naar staan kijken, mijn volgende wordt denk ik een zwarte Macbook pro ![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
mijn volgende wordt nog exact zo'n zelfde!!! en daarna een zwarte ibook... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
mijn 20 inch G5 Imac gaat nog wel ff mee maarja ![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
quote: ik kan je toch nog wel lief vinden als ik van je ga scheiden? je weet dat ik je een schatje vind ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Een rode Lacoste polo Against God and Government ![]() |
|
Een zwarte cars overhemd Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
gisteren gekregen op t werk: ![]() zo'n half ei met heel veel kleine eitjes erin ![]() ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Alestorm - Captain Morgans Revenge Prostitute Disfigurement - Descendants Of Depravity ![]() |
|
Autotheorietoestand-dvd binnen, samen met 2 boeken van Joris Luyendijk (Een goede man slaat soms zijn vrouw & Een tipje van de sluier), alles bij bol.com, maar het boekenweekgeschenk zat er niet bij. Gebeld, zoals vaker bij Bol.com binnen 20 seconden een medewerker aan de lijn ( ![]() Niet dat ik 'm ga lezen, maar ik blijf een Hollander. :') ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote:Vet, ik heb hem nu een week en het bevalt me heul erg prima ![]() ![]() |
|
Nou Aaaarco ik vrees dat je gelijk gaat krijgen, heb die HD nog niet eens een dag en nu al ellende. ![]() |
|
quote: uhuh ik ga morgen m'n bureau leeghalen, godver wat een beeld, godver wat een snelheid quote: kan je m terugsturen nog? deze moet je hebben! http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1003004005595837&Section=SOFTWARE In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Geen idee maar denk het niet, zal eens kijken. Bedankt voor de tip. ![]() |
|
twee jaar geleden ook zoiets aan de hand gehad.. je moet m terugbrengen en zeggen dat t niet werkt in samenwerking met je aplle computer.. vervolgens weten de pc-minded winkelflikkers daar niets tegenin te brengen en krijg je je geld terug... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
- Een vest - Nieuwe aansluiting voor autoradio - Zonnebril - Black Sabbath/Heaven and hell-MOB rules ![]() |
|
quote:Waarom niet dan? Je heb hem net.. En Lacie is de shit, dat had je moeten kopen man! Maarja, had, had.. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |