|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: zoiets heeft mn ma inderdaad ook eens meegemaakt ja... maar ik betaal mn rekeningen gewoon lekker zelf hoor "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Maar jij word ook geen ex van me Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: niet? he jammer, ik dacht even in gemeenschap van goederen met je te kunnen trouwen, om vervolgens weer te scheiden en dan even lekker te cashen. daar ging mn droom "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Ik bedoelde dat we eeuwig elkaar lief zouden vinden Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Op Gerald zijn verzoek..1 halve liter Spiritus. Wel onverdunt drinken he?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
imac - 24" 2.8ghz duocore processor 4Gb intern 500Gb schijf In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
mmm spekkoek, lempers en gembersnoepjes wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:*splut* Heb ik vorige week ook nog naar staan kijken, mijn volgende wordt denk ik een zwarte Macbook pro But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
mijn volgende wordt nog exact zo'n zelfde!!! en daarna een zwarte ibook... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
mijn 20 inch G5 Imac gaat nog wel ff mee maarja But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: ik kan je toch nog wel lief vinden als ik van je ga scheiden? je weet dat ik je een schatje vind "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Een rode Lacoste polo Against God and Government |
|
Een zwarte cars overhemd Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
gisteren gekregen op t werk: zo'n half ei met heel veel kleine eitjes erin "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Alestorm - Captain Morgans Revenge Prostitute Disfigurement - Descendants Of Depravity |
|
Autotheorietoestand-dvd binnen, samen met 2 boeken van Joris Luyendijk (Een goede man slaat soms zijn vrouw & Een tipje van de sluier), alles bij bol.com, maar het boekenweekgeschenk zat er niet bij. Gebeld, zoals vaker bij Bol.com binnen 20 seconden een medewerker aan de lijn () en wordt nagezonden. Niet dat ik 'm ga lezen, maar ik blijf een Hollander. :') |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Vet, ik heb hem nu een week en het bevalt me heul erg prima Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nou Aaaarco ik vrees dat je gelijk gaat krijgen, heb die HD nog niet eens een dag en nu al ellende. |
|
quote: uhuh ik ga morgen m'n bureau leeghalen, godver wat een beeld, godver wat een snelheid quote: kan je m terugsturen nog? deze moet je hebben! http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1003004005595837&Section=SOFTWARE In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Geen idee maar denk het niet, zal eens kijken. Bedankt voor de tip. |
|
twee jaar geleden ook zoiets aan de hand gehad.. je moet m terugbrengen en zeggen dat t niet werkt in samenwerking met je aplle computer.. vervolgens weten de pc-minded winkelflikkers daar niets tegenin te brengen en krijg je je geld terug... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
- Een vest - Nieuwe aansluiting voor autoradio - Zonnebril - Black Sabbath/Heaven and hell-MOB rules |
|
quote:Waarom niet dan? Je heb hem net.. En Lacie is de shit, dat had je moeten kopen man! Maarja, had, had.. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |