![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: met Cannibal Corpse signature ![]() |
|
Combiticket Graspop en de volgende cd's: Aborted - Goremageddon Darkthrone - Hate Them Anaal Nathrakh - Hell is Empty and all the Devils are Here Legion of the Damned - Malevolent Rapture Deicide - Once Upon the Cross Dark Funeral - The Secrets of the Black Arts Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Broodje frikandel.. ![]() ![]() ![]() |
|
Anthrax - Among the Living LP Flotsam and Jetsam - No Place For Disgrace LP M.O.D. - Gross Misconduct LP ![]() |
|
Flogging Molly - Float ![]() |
|
![]() Ohja en barbquevleesch en bier voor de nachtbbq ![]() [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 15-03-2008 17:58] ![]() |
|
quote: Ja, maar nog wel met Chris Barnes. ![]() dus ![]() |
|
Bier en vreten. spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: +1 en peuken Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Toch maar alle cd's van Galneryus aangeschaft en geen spijt van, wat een heerschband zeg! ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
quote: binnen! nog niet volledig kunnen testen maar der komt een lekker rotte klank uit ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Geniaal ja! Die moet ik ook nog eens aanschaffen! OT: Twee kratjes Hertog Jan ![]() ![]() Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. ![]() |
|
The Crown - Crowned in terror Die Young - Graven images Facebreaker - Dead, rotten and hungry Katharsis - VVorldVVithoutEnd Lifetime - Hello bastards The Monolith deathcult - Trivmvirate Pagapu - War Protest the hero - Fortress Summoning - Oath bound Thronum vrondor - Vrondor I: Epitaph of mass-destruction Type O negative - World coming down Worldwide genocide - Massive global killing spree Kaartje voor Neurotic deathfest [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 16-03-2008 22:04] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Joris Luyendijk - Een goede man slaat soms zijn vrouw Joris Luyendijk - Een tipje van de sluier ![]() |
|
Proefabonnement op NRC Handelsblad, voor 4 weken. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 16-03-2008 22:24] ![]() |
|
je bent erin getrapt op straat? Je moeder. ![]() |
|
Nee, uit vrije wil via de site aangevraagd. ![]() |
|
:O Je moeder. ![]() |
|
Wat is er mis met NRC? ![]() |
|
niks maar ik dacht dat jij als it'er niet echt waarde zou hechten aan papieren nieuws Je moeder. ![]() |
|
Tsk tsk. Lange stukken lezen vanaf een beeldscherm is erg arelaxed. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: +1 @ Zelthor. Als ik 5+-pagina's moet lezen over iets dat met IT te maken heeft, print ik het ook uit. ![]() ![]() |
|
hm ja dat is dan wel weer een goed punt. Je moeder. ![]() |
|
doe je ook programmeertaal ook op papier? ik doe alle spelletjes meestal eerst op papier voordat ik aan het echte werk begin natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 16-03-2008 23:50] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |