|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:dat is mijn weekend hobby Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
3 flessen vodka...fles 1 almost leeg.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
2 flessen Andrelon shampoo Care repair. 2 flessen Andrelon chremespoeling Care repair. Bodylotion Boodschappen Compactpoeder Het is de lichtinval ;') |
|
Kebab...en zojuist weer uitgescheten...snelle vertering ftw!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Via Karnivoor bij Southern Lord: Earth - Hex Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Galaxian Star Raiders Soccer Mountain King Space Invaders Pac-man voor de atari homecomputer. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
signature |
|
southern lord Oren Ambarchi - Triste CD Oren Ambarchi - In the Pendulum's Embrace CD Boris - Pink CD Saint Vitus - V ReIssue CD Boris - Amplifier Worship CD Boris - Pink tshirt S Goatsnake - Original design - Baphomet Goat tshirt Saint Vitus - V - Gold & Grey Ink tshirt S Earth - The Bees Made Honey In The Lions Skull CD sunn 0))) - Oracle tshirt S [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 11-03-2008 22:46] Je moeder. |
|
quote: Damn! Morgen maak ik het geld over, helemaal vergeten, hypnos! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: stoutie! signature |
|
Rome Total War maar eens gekocht voor 5e, kreeg alleen twee originele cd's met keycodes mee ipv één.. Vet |
|
In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
geen blueray? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
bluerayopdvd? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
dat wil toch iedereen! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
net zo'n domeinchecker die aangaf dat arco.com vrij was... mooi toch niet..even dacht ik dat de brandstofdudes een rekening waren vergeten.... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Het ontstaan van soorten - Charles Darwin De afstamming van de mens - Charles Darwin The Age Of Reason - Thomas Paine Nae'Blis - Beyond The Light |
|
quote: Kusje. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
God als Misvatting ook nog even aanschaffen, die had ik bij Snaekc al zien liggen. Dat is alleen wel een van de duurste boeken op m'n Bol-verlanglijstje - 25 euro ofzo. |
|
quote: Waarom niet in het Engels en pocket-versie? Ik heb hem voor 12 of 13 euro gekocht en dat gewoon in een tastbare winkel! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ja, kan ook, effe chekcen. |
|
Ik zou net zeggen, het origineel leest vaak ook lekkerder weg. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Buiten dat, als het even kan (lees als ik het even kan) lees ik sowieso boeken het liefst in de originele taal. Vertaal- en interpretatiefouten zijn snel gemaakt. Daarbij zijn de originele versies vaak goedkoper omdat ze al wat langer op de markt zijn, hehe. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
De 2007-versie, in het Engels, van 13 euro op m'n verlanglijstje gezet, hehe. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |