|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mac's kicken elke PC's ass Processor-Max is volgens mij 2 ghz dual core in zo'n mini.. jij hebt toch wat specs betreft wel betere onderdelen? [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 29-01-2008 18:48] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik kon er niet mee beginnen, maar ik heb hem inmiddels al wel op medium gehaald. Het laatste stuk van het Muse-nummer vond ik lastiger. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 29-01-2008 18:48] |
|
quote:pentium 4 (laat ik op 3.3ghz lopen, 10% opgevoerd. Volgens mij loopt die dual dan beter/meer headroom, met de plugins en cubase+reason tegelijk en shit, maar ach, mijne loopt ook goed, maar heel af en toe doet ie wel es lastig als ik em echt laat zweten) met 2 gig ddr400 dr in. hm maar ik ga es ff op i-net checken, best wel interessant natuurlijk, zo'n klein mobiel bakkie als die minimac. Vraag me af hoe het zit met evt. geheugen uitbreiden en 2 schermen n shit. En dus externe geluidskaart nodig en schijven. Afwegenswaardig Hoewel het wel een stuk duurder zal uitvallen. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 29-01-2008 19:03] |
|
|
|
quote:Ik zou geen macmini gebruiken voor waar jij hem voor nodig hebt. Geheugen kun je uitbreiden ja, maar 2 schermen kan niet. Is ook wel logisch, hij is niet voor niets mini. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ja gecheckt idd. kvond het ook vooral interessant dat ie zo klein is, en ook nog es een lekkere mac. moet binnenkort nl. mn pc-zooi meenemen om mn bandje op te nemen, maar dat wil ik dan ook zeker vaker gaan doen. Wel een gedoe. Dan is zo'n koektrommel als die mini + klein skermpie enzo in mn rugzakje wel relakst. Maar ach, voorlopig toch geen poen voor. Wordt ie alleen maar goedkoper van ook [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 29-01-2008 19:45] |
|
quote: Die 85% Genesis is dat inclusief de reguliere releases, de remasters en de nieuwe DVDA/SACD versies? En alle mogelijke versies van hun eerste nummers? (die zooi is echt aan iedereen en hun moeder gelicenseerd) On-topic: Externe behuizing voor een IDE schijf Kaart voor Iron Maiden Ben ik wel rechts genoeg voor deze tyfusbende? |
|
Viel vandaag op de deurmat: Caina - Mourner Drudkh - Lebedynyy shlyakh (Swan road) Todtgelichter - Was bleibt... Wedard - Einsamer winterweg |
|
Die Drudkh is gaaf, de rest ken ik niet.. |
|
Todtgelichter is ook zeer Faustian Spirit of the Earth |
|
20.SV - Acid Vomit.Human Genocide 20.SV - Insects Arbeit! & Kenji Siratori - Menses World Bleiburg vs. Kenji Siratori - Land of Rust DRUDKH - Songs of Grief and Solitude DRUDKH - Estrangement NEBELUNG - Mistelteinn Peoples Republic of Europe, The - Lubrication SONNE HAGAL - Helfahrt Sturmfuhrer - Niemals Bergessen Toroidh - The Final Testament VARGR - Wehrmacht Satanas 20.VS logo T-shirt Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
The Fountain DVD I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
uiteindelijk toch een andere laptop, wel een toshiba sat a200 maar de 1wf. ipv 749 voor 500 pleuro Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
iPod touch 8 GB |
|
* kaartjes voor de lama's * boel sjipz * spelletje Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
quote: [edit]Laat maar, ik klets uit mijn nek. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 31-01-2008 15:01] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Is die voor je krantenwijk? Batavussen zijn lomp zwaar man, niet te geloven. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Vet vet! Ik heb hem ook. Die extra scenes zijn tof. Waar ik op ga zijn die filmpjes over de totstandkoming van de film, geweldig hoe ze dat universum hebben gemaakt Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Bahco 106-delige dopsleutelset besteld. Ik verheug me der op als een klein kind! Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Mooie set. Zowel het metrische als het Engelse stelsel vertegenwoordigd? Ik wil zo nu en dan nog wel eens iets zelf doen aan mijn oldtimer en dan is niets zo irritant als erachter komen dat metrische doppen net niet helemaal passen .. Vooral leuk aangezien Volvo ten tijde van de Amazon compleet random zowel metrisch als Engels toegepast lijkt te hebben. |
|
Het merendeel is metrisch, maar deze maatjes zijn Engels toch? 3/8 7/16 (11) 1/2 9/16 11/16 3/4 (19) Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Hevos midget 400 watt @ 4 Ohm |
|
The Butterfly Effect Lucky Number Slevin Napoleon Dynamite Steamboy Twelve Monkeys |
|
butterfly is owkey deel twee is stuk minder OT : lost highway soundtrack, wassem kwijt en Blinded colony - laatste nieuwe cd signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |