|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
3 gram white widow Against God and Government |
|
Max Westerman - In alle staten Sander de Kramer - Van miljonair tot krantenjongen In dat laatste boek hoop ik te lezen hoe ik miljonair moet blijven, schijnt een goed boek te zijn. |
|
Je bent dus al miljonair? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ruimschoots. |
|
Netjes! Tip: Snel beginnen met dat boek, zou ik zeggen! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Zeker, het kan zo afgelopen zijn! |
|
Ach, kranten moeten ook rondgebracht worden, hè. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
En een beavis en butthead shirt van Hypnos. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hellhammer - Demon entrails 3 lp [Dit bericht is gewijzigd door irritante klootzak op 03-03-2008 12:22] Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
5 liter autolak.. 2 liter Primer. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
King Crimson - Red King Crimson - Thrak Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Gekregen van mijn vriendin: - Stalaggh - :projekt terrror: - Erg fraaie poster (van dezelfde kerel die het artwork van bovenstaande plaat heeft gemaakt) [Dit bericht is gewijzigd door Panzerke op 03-03-2008 16:51] come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Op de beurs in Rijswijk gekocht afgelopen weekend: cd's: Pekel - Mannen van de Maas My Dying Bride - The Angel and the Dark River Phil Friendly - I got 99 Women Lion's Pride - Stand and Defend Johnny Cash - Bitter Tears Johnny Cash & Willie Nelson Storytellers David Hasselhoff - Night Rocker dvd's Johnny Cash Went to Glastonbury (Live at Glastonbury Festival) Tokugawa (aka Shoguns Joy of Torture) In bestelling: Eindelijk Kostogher van Arckanum en de dvd van Nargaroth. [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 03-03-2008 19:52] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Hate - Morphosis The Monolith Deathcult - Triumvirate Primordial - The Gathering Wilderness Death Angel - Killing Season |
|
Angel Down CD The Trench DVD Indiana Jones DVD box |
|
Net mijn vakantie betaald, in april lekker een weekje naar Portugal |
|
3 Nivea for Men gezichts pakketjes Daily protect creme Fietstassen 5 lampjes van 15 watt Dove haarmaster voor gekleurd haar Boodschappen Het is de lichtinval ;') |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Jeroen van Valkenburg, jaja die maakt mooie werkjes inderdaad en tis nog een zm-er ook |
|
Vooruit, nog één keertje dan: -Een mandoline. dus |
|
quote: ZM'er ja? Bij deze dan: mijn complimenten. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: Was een ZM'er ja maar ik heb hem al heel lang niet meer gezien hier. |
|
nouja, zo'n beetje het enige wat hij hier deed was stallagh promoten hehe Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |