|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Death cd en een Necrophagist cd. wortels, aardappels, vlees. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ook blut? |
|
niet eens.. Ik teer nog steeds op het idee dat ik moet rondkomen met een studentensalaris en geef dus haast niets uit met als gevolg dat ik aan het eind van de week (krijg per week betaald) nog veel geld over heb Ik wilde naar de mediamarkt naar de 1 euro cd bak, maar kennelijk hebben ze die in Utrecht niet. De verleiding was dan te groot om door te lopen naar de boudisqeu Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
@ Taake cd`s van Hub 1 onderhoudsboek voor den pontiac Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
en vloermatjes voor de Fiero..nog niet de orginele, die ben ik aan het zoeken. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
30 cm Parmesan Oregano Subway Melt Wii Points Card, en daarmee Kirby's Adventure, Bomberman '93 en Mega Man 2. 32 AA-batterijen |
|
Carnaval € 300 (tot nu toe) Against God and Government |
|
Stalaggh - Projekt Terrror; A Visualization (DVD) Volgens mij heb ik 'Stalaggh' nu behoorlijk compleet. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Vind je dat project dan echt zo bijzonder? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:En binnen! Sadolust is rap, goede zooi |
|
quote:Ja en nee; Ik vind de muziek gewoon echt niet slecht, wel 'lekker' eigenlijk. En ik as gewoon benieuwd naar deze dvd. De compilatie re-release met bonustrack b.v. heb ik gratis, 'khad geen zin om daar geld aan uit te geven. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: :') |
|
Koffie en een lekker bakkie patat op het station ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Nieuwe binnen- + buitenband, wat pasfoto's en een paspoort. Ja, dat is interessant. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
2 kaartjes voor the editors in de HMH. 4 dagen berlijn in april. Als in (verjaardags)kadootjes voor den vriendin Boek Van miljonair tot krantenjongen voor verjaardag van mijn pa. Wat ben ik toch een kadogevert.. |
|
extra set remblokken, kopervet. Dat wordt klussen dit weekend.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
tijdelijke vervanging voor 4 tientjes [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 05-02-2008 18:06] |
|
Tijdelijk? Dan neem ik hem daarna wel van je over, ok? Bruce Banner |
|
haha hmm. Nee als ik weer een fatsoenlijke heb (bovenstaande is zo'n schattig mini 15"-je) komt deze er gewoon naast |
|
Psychopathics from outerspace: part 3 I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Neusspray, Vicks Blue en Trachitol.. Lang leve verkoudheid/griep Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
2 tons krik en 2 steunen.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Cdtjes: Highway rock The best of music, New Wave Best of 1974-1975 Best of 1993-1994 Ultimate hits from the 60's Dvdtjes: Nineties hits Hook Ghostbusters Voor 6 euro totaal @ mediamarkt. Erg handig, mooi voor op het werk (behalve de dvdtjes) |
|
Streets of Rage 3 voor de Wii Virtual Console. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |