|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
Fernandes Green Punch omdat ik de kleur zo boeiend vond, helaas is deze niet te drinken.. gatver wat ranzig! |
|
Zwarte ballerina schoentjes |
|
quote: woar? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Hehehe, ik vind die rode variant anders erg lekker. Alleen vallen je tanden eruit als je er alleen maar naar kijkt. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Heb je nou alweer een nieuwe nick Ik hou het niet meer bij... Hatsjikidee! |
|
Rotten sound - Cycles Where fear and weapons meet - The weapon Porcupine tree - Nil recurring Necronoclast - The Plague I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Die rode kersendinges is nog wel te drinken vind ik. Zat in een mooi roze blikje, dus dat moest ik proberen (net hubbabubba kauwgomsmaak). |
|
Cadeautje nummer 1 is alvast gekocht, kaartje voor Gorefest, Erebus en TMDC in Deventer voor een Gorefestfan.. jammer genoeg moet ik mee nu En biefstuk gekocht, voor bij de rijst straks. |
|
Kaartje voor Arizona Diamondbacks - San Francisco Giants |
|
das baseball, niet? gaaf zou wel eens een american football wedstrijd mee willen maken. en een goeie RAW worstelmatch lijkt me ook wel gaaf... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Hee, ja. Zo één keer in de twee jaar, hè. Vandaag binnen gekregen: Atari jaguar En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Kom je nu mee: http://www.hybridwrestling.nl/ |
|
Pussy sports.de echte man gaat natuurlijk naar Thai of kick boksen. Binnekort dus naar zo iets met een paar homeboyz. Fuck the world and fuck you |
|
Woohoo Red Stream Records heeft uitverkoop, net voor ruim $300 besteld En groene fernandez rules hehe Zenial |
|
quote:Hmmz.. eens even gaan zien dan quote:Neg0r |
|
Ik heb serieus smaak, gezien de aankopen die ik deze week heb gedaan. |
|
Nu nog een betere camera. |
|
Die cd van TVU is echt ge-ni-aal. Straks weer eens tevoorschijn toveren. |
|
quote:Ik denk dat jij het beter trekt dan ik. Ik heb de full-length van 'Arbeit!' hier en dat is zeer foute, obscure martial, dus, ja, dat spreekt mij wel aan. Maar op deze release is daar geen sprake van. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Bij Van-GBR: Benighted Leams - Ferly Centesms Benighted Leams - Obombrid Welkins Brocken Moon - Das Märchen vom Schnee Deathgate Arkanum - Stillhallen Niflheim - Neurasthénie Noktiis Eterna - Les Larmes Du Tyran Tronus Abyss - Kampf BOSSE - 3 (tape) Mortuary Temple - Demo 2 (tape) Peste Noire - Mors Orbis Terrarum (2tape) En bij Drakkar ook wat spul: O.a. Emit tape, Salvia 7", Amputator mcd, Luger cd, de nieuwe Revenge en nog wat spul. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Vloerlamp met dimlicht Boeken: - De wereld van Goya - De wereld van Da Vinci - De wereld van Picasso - De wereld van Titiaan - De wereld van Duchamp - De wereld van Velàzquez - De wereld van Bruegel - De wereld van Vermeer - De wereld van Rubens - De wereld van Cézanne - De wereld van Rodin I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Nieuwe 22" monitor Erg blij mee. Wat een overzicht |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |