|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Nog een weekje en dan gaan ze weer van start!! Hier staat de kalender: http://www.formule1.nl/news/2002/kalender/index.html Drop hier ook alle nuttige info over de Formule 1! Zet elke race weekend in dit topic jouw voorspelde top 3 neer, doe dit iig voor zondag!! (en we zien het wel als je zondag nog wijzigt!!) [race smilie] [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 29-10-2002 10:30] |
|
ah volgende week al weer? Tof! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
21 feb - Jos Verstappen wordt de derde coureur van Sauber in het komend seizoen. De Nederlander was vandaag op het hoofdkwartier van de renstal in Zwitserland. Bronnen in Zwitserland melden dat de Nederlander daar heeft bekeken of hij in de auto past. Verstappen lijkt zijn plaats bij Sauber te danken te hebben aan zijn uitstekende relatie met Ferrari en Micheal Schumacher. bron: http://www.formule1.nl |
|
jah :-) khoop alleen niet dat 't saai word.. dus mag schumacher niet altijd winnen :-) |
|
Er staat nog niks vast, maar volgen Jos is het voor 95% rond. Bazzio Attacks!!! |
|
als je er niet van houd en niets zinnigs te zeggen hebt post dan ook niets. F1 Heerscht |
|
Ehh, -De techniek -De spanning -de ondelinge gevechten -De snelheid -Jos verstappen (hopelijk) Bazzio Attacks!!! |
|
Zijn er nog meer mensen die mee doen aan de manager game van RTL Grandprix? Ik wel iig. Als er genoeg gegadigden zijn kunnen we leuk een subleague maken |
|
quote:Ik heb altijd met erg veel plezier meegedaan, maar ik vind het achterlijk dat het nu 10 Euro moet kosten, dat slaat namelijk helemaal nergens op |
|
Ze hebben wel veel meer prijzen als eerst en je krijgt er eenmalig een tijdschrift met een race kalander. Ook krijg je SMS'jes gratis met alle uitslagen. Totaal vind ik nog wel 10 euro waard. |
|
quote: inderdaad, kan iemand dat ons even uitleggen... Je moeder. |
|
quote: ahum Bazzio Attacks!!! |
|
Mooi, volgende week begint het circus weer, ik begon het toch wel te missen. Hoop weer op een leuk seizoen, hopelijk ditmaal met een andere nummer 1, ik ben niet echt een verschikkelijk grote Schumacher-fan (hoewel ik niets tegen hem heb of iets). Ik baal er alleen wel van dat Hakkinen dit jaar afwezig is , Mika is namelijk mn fav. |
|
quote: ff overheen gekeken... -De techniek: wat zie je daarvan? je ziet volgens mij weinig meer dan een autootje rijden... -De spanning: ... poeh -de ondelinge gevechten: inhalen doek ook wel eens, scheuren met de heftruck is ook wel adrenaline bevorderend -De snelheid: -Jos verstappen (hopelijk): crashes heersen [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 22-02-2002 17:11] Je moeder. |
|
quote: kijk maar eens naar de voorbeschouwing van RTL. quote: er gebeurd altijd genoeg. quote: Niet met die snelheid en smalle banen. quote: Zucht, Jos heerst. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 22-02-2002 17:23] Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Mijn mening: Vorig jaar was het gratis, dezelfde banners staan er nog steeds... Dat blad kan je veel goedkoper in de winkel kopen of je hebt toch al een abonnement. De uitslagen per SMS Heb ik niks aan, ik kijk alle wedstrijden en weet meteen de uitslag En die prijzen... tja die win ik toch niet |
|
quote: ik vindt wel dat je de voorspelling op vrijdag moet plaatsen na de trainingen op die dag. zaterdag is namelijk de QF en dat geeft een te grote voorspelling. |
|
quote: Valt toch wel mee? Hoevaak wint de pole de wedstrijd nou? Ik vind zaterdag ook nog wel kunnen. |
|
quote: ik bedoel te zeggen: zelf doen is toch leuker dan kijken? van kijken krijg je niet echt de adrenalinestoot maar je hebt wel gelijk, sommige mensen vinden voetbal kijken ook spannend, meningen verschillen erbij Je moeder. |
|
Hmm, ik denk dat het toch wel weer een walkover voor Ferrari gaat worden, zeker nu de enige concurrent Hakkinen weg is. Misschien dat wat kleinere teams dit jaar in de middenmoot mee gaan draaien. Dit is wel het laatste jaar van Minardi denk ik. Zolang er gastjes met meer geld de f1 binnenkomen zal het moeilijk worden voor jos. Vandaag zei een gast dat Jos bij Ferrari ging rijden omdat Barrichelo was gekickt Ik hoop echt dat Frentzen er geen fuck van bakt Montoya gaat de tweede worden achter Schumacher... |
|
hier kun je zien wie waar rijdt: http://www.f1racing.net/teams.php3 [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 22-02-2002 18:38] |
|
quote: ik bedoel dat Montoya tweede gaat worden in het WK linknl |
|
ja zo had ik het ook begrepen. gaf gewoon de teams lijst door |
|
Nou, ik denk dat Toyota betere coureurs had kunnen nemen... Vooral voor een eerste seizoen. |
|
Ze geven nog geen geld uit aan grote coureurs omdat ze dit (en waarschijnlijk volgend jaar ook) als testtijd beschouwen. Ze hopen over het 3e seizoen dat ze meedoen competatief te zijn zijn voor de wereld titel. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |