|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Beetje jammerlijke tak van sport. Commercieel mediacircus voor quasi-stoere ventjes. Bah. Wel lekkere wijven op die foto's btw. |
|
Gelukkig zijn we ook niet allemaal hetzelfde. Het is anders wel de meest bekeken sport ter wereld via de tv. |
|
dit seizoen is dood, nu al. Ik ben bang dat de formule 1 pas weer aantrekkelijk wordt als M. Schumacher er mee ophoudt. de laatste keer dat ik het echt spannend vond was in uhm, 1998 |
|
Er is altijd 1 team veel beter dan de anderen. het was jarenlang Williams toen opgevolgt door Mclaren en nu is het Ferrari tijdperk daar, waar ongetwijfeld ook ooit een einde aan zal komen. |
|
quote: ja dat gevoel heb ik ook een beetje. |
|
pol op f1.racing.net Is Michael Schumacher making F1 boring? no - 51% (1900 votes) yes - 49% (1857 votes) |
|
M. Schumacher maakt het seizoen niet saai, dat doen al die andere coureurs die geen deuk in een pakkie boter rijen. Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
Wat een ontzettende gave kwalificatie!! M. Schumacher op 3 had niemand kunnen voorspellen. Mijn voorspelling voor morgen: 1. M. Schumacher 2. R. Schumacher 3. K. Raikonen the only pleasure is pain |
|
wat geen DC in je top 3? mijn top 3 voor morgen 1 - M.Schumacher 2 - R.Barichelo 3 - R.Schumacher |
|
Mijn voorspelling : 1 : M.Schumacher, 2 : Rubinho Barrichello, 3 : J.P.Montoya. Heads I win, tails you lose |
|
Schumi (M) heeft nog nooit gewonnen in Oostenrijk, dus morgen ook niet.. 1. Montoya 2. Schumacher, R. 3. Barrichello (ik weet het ,, de kans op dubbele williams overwinning is niet zo groot.. maar toch leuk) |
|
quote: Laten we het hopen. the only pleasure is pain |
|
jeuh morgen eindelijk weereens tijd om te kijken!!!!!!!!!!!!!!!!! ik hoop dat frentzen zich een been bruek rijd, moet hij eigenlijk al jaren doen, meneertje ik wordt wereldkampioen dit jaar, hoe vaak heeft die arrogante kwal dat nou al gezegt? |
|
quote: jos verstappen wist het anders altijd wel bere spannend te houden. dan weer diarree dan de remmen stuk!! spanning en sensatie met die gast |
|
1 - R.Schumacher 2 - M.Schumacher 2 - raikonen zo weer een gedurfde voorspelling van Fire, ja sorry mensjes (en mensen (tegen LINKNL)) maar ik kon mijn voorspelling niet eerder plaatsen. |
|
hallo mensje :-) je bent nog op tijd hoor de race is vanmiddag pas. |
|
Ben voor schumacher maar vind t ook wel saai worden echt heel spannend is t niet meer |
|
quote: gefeliciteerd lamme de 2de 100% score |
|
quote:Ferrari laat ze nou eens gewoon rijden... Hirogen gefeliciteerd |
|
quote: Het is toch team sport gebeurt bij wielrennen toch ook. |
|
quote:Das waar, maar zo haal je de spanning er wel een beetje uit. En euh... die schumi en barri verdienen eigenlijk ook genoeg om zo te rijden.... |
|
he hoe is het nu met sato afgelopen, heeft ie nu iets gebreekt???? hoop het dan mag onze josje misschien ff karren. |
|
Het *lijkt* goed toch? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
lol, het lijkt niet maar een been kapot mag best |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |