IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Formule 1 seizoen 2002 en nieuwtjes voor 2003 Vorige pagina | Volgende pagina
Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 03-03-2002 15:35 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Man, wat een race. Heerlijke start (en Tom Walkingshw Lekker voor je!!)


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Fire
Usericon van Fire
Posted 03-03-2002 15:51 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 3 maart 2002 15:33 schreef Paul het volgende:
Fuck !! ... bijna goed Maar wel tof dat Marc Webber op plaats 5 kwam. En wat vond ik het heerlijk om te zien dat die 2 arrows wrakken niet wilden starten
Ik had nummer 1 en 2 goed, plaats 3 had ik Raikonen nog neer willen zetten, maar helaas.... Nou ja... 25 punten in de ZM competitie

nummer 1 goed = 15 punten
nummer 2 goed = 10 punten
nummer 3 goed = 05 punten



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 03-03-2002 15:53 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

De start was weer heerschend. Ik vind het jammer schumacher weer eens gewonnen heeft. Ik vond het wel vermakelijk om te zien hoe dat mannetje die op de 5e plaats was geindigd blij was. Heh ik ben blij dat het seizoen weer begonnen is.

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 03-03-2002 15:54]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


dennisje
Usericon van dennisje
Posted 03-03-2002 18:01 by dennisje Wijzig reactieProfiel van dennisjeQuote dit bericht

Jongens, hou die Raikkonen in de gaten!!!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 03-03-2002 19:19 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2002 15:33 schreef Paul het volgende:
Fuck !! ... bijna goed Maar wel tof dat Marc Webber op plaats 5 kwam. En wat vond ik het heerlijk om te zien dat die 2 arrows wrakken niet wilden starten


Hmm...

Ja... Webber op 5 en Yoong op 7 .. heeft minardi ook weer een keer wat.. Is volgens mij een van de weinige races waar Minardi allebei de auto's naar de finish loodste..
hehehe..
Webber was wel lekker oprecht blij enzo.. Ik weet nog wel de eerste keer dat Montoya bijv. op het podium stond vorig jaar (was 2e of 3e ofzo?) dat hij echt zo'n sjacherijnige blik had van 'ik wil alleen eerste worden en anders boeit het niet' over zijn happy face heen.. ehhehe.. Maar Montoya ruled ook..

Arrows wracken... Ja... Ik vond dat ook wel grappig.. ik had zoiets van 'Net goed voor Walkinshaw! (maar lullig voor B. en Pedro)

Ik had eigenlijk ook zoiets van 'Jos kan beter helemaal niet rijden dan WEER in een Arrows wrack onder een idioot van een teambaas..

Ralf vloog best hoog trouwens.. damn...

Ik hoop dat met veel nieuwe courreurs er weer wat meer leven komt in de F1.. Zeer jammer dat coole lui als Hakkinen en Hill niet meer meerijden, maar die eerste is mooi vervangen door een andere Fin (Raikkonen) dus..



Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 03-03-2002 19:58 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Was wel een vermakelijke race, de start was wel erg mooi, R. Schumacher maakte echt een mooie vlucht.
Ik vond het ook wel leuk dat het Toyota team (ik hoor echt niemand over Toyata, hier niet en ook niet op tv) meteen een punt pakte. Alleen jammer dat M. Schumacher won, ik had meer gehoopt op iemand anders. maakt niet uit wie, maar ik kan die arrogante Duitser niet uitstaan.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 04-03-2002 14:25 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

idd mooie start.



[Dit bericht is gewijzigd door linknl op 04-03-2002 16:41]


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 04-03-2002 17:28 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Heeeeeerlijk die 2 stilstaande Arrows en ff later gewoon allebei gediskwalificeerd (die kut van een Walkinshaw weet de regels niet eens ).
En prachtig achteraf die dolblije Paul Stoddard van Minardi.
Oh en M.Schumacher rules.


Bazzio Attacks!!!


Warheart
Usericon van Warheart
Posted 04-03-2002 18:05 by Warheart Wijzig reactieProfiel van WarheartQuote dit bericht

Helaas heb ik de race moeten missen . De training hield ik nog vol, maar ongeveer een uur voor de start schijn ik in slaap te zijn gevallen (niet gebruikelijk voor mij). Ook de herhaling en samenvattingen heb ik gemist, dit gebeurt me de volgende maal niet nog eens (overigens was ik ook niet echt geweldig blij met het resultaat, Schumacher..).


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 04-03-2002 18:07 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Ik vraag me echt af wat er door je heen gaat als je zo gelanceerd wordt.

of wat je denkt als je zo'n bolide vlak over je hoofd ziet vliegen.damn.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 04-03-2002 18:16 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Maaaaammmmaaaaaa


Bazzio Attacks!!!


Fire
Usericon van Fire
Posted 04-03-2002 18:16 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 4 maart 2002 18:07 schreef aerodis het volgende:
Ik vraag me echt af wat er door je heen gaat als je zo gelanceerd wordt.

of wat je denkt als je zo'n bolide vlak over je hoofd ziet vliegen.damn.
Nou ik had het graag willen meemaken, (het vliegen



aerodis
Usericon van aerodis
Posted 04-03-2002 18:18 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

dat wel,

iedereen herinnerd zich nog van vorig(?) jaar dat die ene op die ander gast landde
was dat nou met Verstappen?

ik weet het niet.
maar dat lijkt me echt flink klote, zo dwars door je airbox


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 04-03-2002 19:34 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2002 18:18 schreef aerodis het volgende:
dat wel,

iedereen herinnerd zich nog van vorig(?) jaar dat die ene op die ander gast landde
was dat nou met Verstappen?

ik weet het niet.
maar dat lijkt me echt flink klote, zo dwars door je airbox


Hmm.. het meest tragische vorig jaar vond ik toch wel de dood van die baan-gast/?/brandweerman? in Melbourne...


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 04-03-2002 19:35 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 4 maart 2002 19:34 schreef Valorian666 het volgende:
Hmm.. het meest tragische vorig jaar vond ik toch wel de dood van die baan-gast/?/brandweerman? in Melbourne...
It comes with the job you know.



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 04-03-2002 19:37 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2002 19:35 schreef Vargen666 het volgende:
It comes with the job you know.


Hmm... ik denk niet dat ze daarop rekenen.. zoiets gebeurt zelden.. .. Die drivers komen er echter vrijwel altijd ongeschonden vanaf.. Volgens mij is er sinds het Senna/Ratzenberger weekend (94) niemand meer ernstig gewond geraakt, op de gebroken benen van Schumi en het gebroken/verbrijzelde been van Panis na..


dennisje
Usericon van dennisje
Posted 09-03-2002 14:44 by dennisje Wijzig reactieProfiel van dennisjeQuote dit bericht

Ik heb ooit eens een verhaal gelezen over een crash ergens in de jaren '70. Een baanmarshall was wat brokstukken aan het opruimen en kwam ook een helm tegen. Toen hij die beetpakte bleek het hoofd van de coureur er nog in te zitten...


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 10-03-2002 0:18 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Toch altijd leuk om te zien tijdens een race. En om te horen als je er live bij bent.





the only pleasure is pain


Fire
Usericon van Fire
Posted 10-03-2002 2:29 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

De crach die er vaak voor komt is meestal veel leuker . En ik haat een SC - start dat schiet gewoon niet op, ik wil gewoon een start zien vanaf een paar streepjes



linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 11-03-2002 21:52 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Verstappen past niet in Sauber
Gepubliceerd op maandag 11 maart 2002
De kansen van Jos Verstappen bij het Sauber team zijn nihil. De Limburger blijkt letterlijk te groot voor de Zwitserse wagen, hij past niet in het stoeltje. Sauber zal de wagen waarschijnlijk niet aan Verstappen aanpassen.

Ondanks twee ‘seat fittings’ bij het team lijkt de kans dat Jos Verstappen naar Sauber gaat als (test)rijder klein te zijn. De Nederlander zou te groot zijn voor de huidige wagen en het team lijkt aanpassingen niet te overwegen.

"Ik weet nog niet of we Jos een contract zullen geven,” sprak teambaas Peter Sauber. “Als we Jos als rijder willen, moeten we immers vrij veel aanpassingen doen aan de wagen. Dat betekent dat we dan ook nieuwe crashtests moeten ondergaan en dat is een hele grote kost.”

Hoewel Verstappen met zijn 1 meter 75 lang niet de grootste rijder in de F1 is, lijkt zijn lengte deze keer dus toch een nadeel te zijn. De Sauber werd immers gebouwd rond Heidfeld en Massa en die zijn al gauw zo’n 10 centimeter kleiner dan Jos.

bron planet sport



Fire
Usericon van Fire
Posted 15-03-2002 23:00 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl


Ik mijn Top 3 van dit weekend....

1. M. Schumacher
2. Montoya
3. Heidfeld

geen veranderingen tov. voruge week



Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 15-03-2002 23:19 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Mijn top 3:

1.Raikonen
2.M.Schumacher
3.R.Schumacher


the only pleasure is pain


Fire
Usericon van Fire
Posted 15-03-2002 23:34 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Hè, geen DC



Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 15-03-2002 23:36 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Ik ben bang dat die weer erg veel pech gaat krijgen dit weekend. Dus geen top 3 voor mijn favoriete coureur.


the only pleasure is pain


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 15-03-2002 23:36 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

1 M schumacher
2 raikonen
3 R schumacher


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen