|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Het zat erin M. Schumacher is wereldkampioen. iig waren de McLarens beter dan Williams, en het was een spannende race. Beter dan de laatste paar races. the only pleasure is pain |
|
grmbl en schumacher wint de laatste races ook nog |
|
Ja.. dat zeker.. het seizoen was vrij saai tot nu toe (met enkele uitzonderingen).. Jammer dat Nr. 1 nu al neergezet is, maar de strijd om Nr. 2 is nog zeer spannend.. Coulthard, Montoya, Ralf en Barrichello zitten volgens mij allemaal rond de 30 - 35 punten, en met een beetje goodwill komt Raikkonen ook nog wel in de buurt |
|
ik moet zeggen dat ik verbaasd ben over Raikonnen, hij rijdt echt heel erg goed, dat had ik zeker niet verwacht! gaat Schumacher nu stoppen |
|
Ik denk dat Ferrari nu de aandacht op Barrichello gaat vestigen. Als hij 2de wordt, heeft Ferrari alles gehaald wat er te halen valt dit seizoen. Het seizoen is dus nog niet afgelopen. the only pleasure is pain |
|
Tja, dan moet Schumacher Barrichello voorlaten! |
|
quote: Tja, Ferrari zal er alles aan doen om het doel te behalen. the only pleasure is pain |
|
Mijn voorspelling: 1. M. Schumacher 2. DC 3. Raikonen the only pleasure is pain |
|
Mijn top drie : 1 : M.Schumacher, 2 : R.Schumacher, 3 : K.Raikonen. Heads I win, tails you lose |
|
mijn top3 1 m schumacher 2 Montoya 3 R schumacher shit een beetje laat maarja je kan niet alles hebben. |
|
quote: Beetje laat he, deze geld niet. Als de race al afgelopen is. Zo kan ik het ook. Heads I win, tails you lose |
|
Dit weekend heeft Hakkinen ook bekend gemaakt dat hij niet terug zal keren in de Formule 1. Eigenlijk niet echt een verrassing, ik had de hoop al opgegeven dat hij terug zou komen. Toch wel jammer, Hakkinen zorgde altijd voor leuke race-momenten om nog maar te zwijgen van zijn Fins-Engelse commentaar. the only pleasure is pain |
|
Schumacher (micheal) heeft 1 miljoen Euro gedoneerd aan de slachtoffers van de watersnoodramp in Europa.. Sympathieke vent of gewoon reclame? |
|
quote: Ik denk Sympathieke vent... Het is toch in je eigen land, en hij heeft toch geld wat goed gebruikt kan worden. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
de top 3 1 M.Schumacher 2 Barrichello 3 R.Schumacher |
|
quote: Sympathie!! Zoals Nix hierboven al zegt: Het gaat om zijn eigen land. Hij heeft geld zat, waarom zou hij dan geen deel doneren. (hij voetbalt trouwens ook al voor goede doelen) quote: Morgen na de kwalificatie vertel ik mijn top 3. (ik weet nu al wel dat Barrichello daar niet in voor zal komen) the only pleasure is pain |
|
quote:Maakt me eigenlijk uit waarom hij dat zou doen. Maar ik ben blij dat er van dat soort mensen zijn... Daar mag ene meneer gates nog een voorbeeld aan nemen |
|
Ik ben trouwens erg blij dat Yoong 'tijdelijk' vervangen is. Die kerel kan echt niet racen. Hopenlijk rijdt Davidson goed zondag, en vervangen ze Yoong permanent. the only pleasure is pain |
|
Mijn voorspelling: 1. M. Schumacher 2. Montoya 3. Raikonen the only pleasure is pain |
|
ik was me voorspelling vergeten, de race was niet echt boeiend, wordt tijd dat hongarije van het menu verdwijnt. |
|
quote: Om plaats te maken voor Zandvoort! |
|
idd zandvoort is een goede vervanger, echter heeft eikelstone een bezoek gebracht aan turkije en daar 3 banen bezocht en de eikel heeft geroepen dat in 2005 een race in turkije voor 99.9% zeker is. Zo zie je maar weer dat de goedkope landen met minder regels en lonen ook hier weer de voorang krijgen. |
|
quote:Had dat nu maar wel gedaan Waarom lieten ze nu M schumie niet voor gaan dan had ik het goed voorspeld |
|
Het is weer tijd voor de voorspelling van morgen: 1. M. Schumacher 2. K. Raikkonen 3. JP. Montoya 4. DC Ik heb een top 4 ingevuld, omdat de nummer 1 wel erg voorspelbaar is geworden de laatste tijd. the only pleasure is pain |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |