|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Mijn Top Drie : 1 : M.Schumacher, 2 : J.P. Montoya en 3 : D.Coulthard. Heads I win, tails you lose |
|
Godver..tot nu toe een lekker weekendje voor DC. Paar keer van de baan, auto in de fik. Hopenlijk gaat het morgen beter. Ik vond het wel grappig om te horen dat DC zijn auto zelf naar de pits heeft geduwd. the only pleasure is pain |
|
Alle fans zitten nu voor de buis mag ik aannemen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Drive-through penalty...toch nog een verrassing... Weet iemand meer over die plannen om een Formule 1 met vrouwen waar Olaf het over had? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Als het maar pitspoezen zijn Shit, Jos niet naar Sauber [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 17-03-2002 12:23] Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Hahaha!! Als de coureurs vrouwen zijn dan draaien ze de boel waarschijnlijk om; krijg je pitspatsers. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
der moet zich eerst maar eens een vrouw melden die de snelheid en het geweld aankan, 90 minuten G 4 of 5 op de nek is niet niets. |
|
Ik had er 1 goed en Hirogen ook (plaatst 2 montoya) |
|
Prachtige race van vandaag. Ik vond het alleen absoluut niet kloppen dat Montoya een drive-through penalty kreeg. Het was verdomme een race-incident waar beide coureurs evenveel schuld aan hadden. Echt oneerlijk op deze manier. In de nabeschouwing zag ik ongeveer dezelfde actie met Irvine en die kreeg er geen straf voor. Schumacher word weer eens voorgetrokken. the only pleasure is pain |
|
Ja idd, maar ze wel gedacht hebben dat M.schumacher de pits al eens had bezocht dus dat was voldoende straf |
|
quote: Ik denk dat sommige vrouwen even sterk zijn of zelfs sterker dan de gemiddelde coureur. Moet je eens kijken bij die testen voor straaljagerpiloten, dan zitten ze in een soort centrifuge en dan zie je de ene na de andere fitte piloot buiten westen raken, terwijl er pilotes zijn die wel door die test komen. |
|
quote:Dat komt door de bouw van vrouwen ... die zijn vaak kleiner en de weefsel opbouw van de spieren zorgen ervoor dat de G-krachten minder effect op het lichaam hebben. Veel van die vrouwen kunnen zo 9G trekken. Maar ik denk dat het in de F1 bij de vrouwen gewoon mist aan fysieke kracht. Die mannen doen tijdens zo'n race nog heel zwaar werk. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 20-03-2002 23:53] |
|
quote: begrijp me niet verkeerd vrouwen mogen van mij rustig in de formule 1, zie het alleen niet snel gebeuren omdat er gewoon niet veel racebabes zijn. en je alleen de besten of de rijksten komen tenslotte in de F1 , en dat is bij de mannen alzo |
|
Er zijn nog geen racesbabes in de F1 omdat het zo'n elitesport is.. het is het hoogste van het hoogste wat er te halen valt in de autosport... Maar als je bijv. naar Rally kijkt, daar rijden al zat vrouwen mee |
|
Ik denk dat Bernie Ecclestone een beetje ouderwets is. Ik denk dat het wel grappig zou zijn een vrouw in de F1. Ik denk dat veel coureurs niet weten wat ze er mee aan moeten. Veel teambazen waarschijnlijk ook niet, dus houden ze het lekker makkelijk... |
|
Ze moeten ook niet 1 vrouw doen, gewoon 50% vroeuw 50% man, 44 autootjes, kijk dan wordt het echt leuk |
|
quote: Zal een mooie chaos worden tijdens de GP van Monaco. Daar is al te weinig ruimte voor 22 bolides. the only pleasure is pain |
|
quote:Leuk toch |
|
hmm ik weet niet wat ik nu moet denken van die nieuwe regels die ze gaan doorvoeren. Zoals maar 1 motor per coureur en het 10 plaatsen terug zetten op de grid als je de vorige race een ongeluk veroorzaakt hebt. |
|
Hmm.. vaag heb ik nog niets van gehoord.. Dat van dat ongeluk is absurd.. Bij een race hoor je je 100% te kunnen geven, en aggressie in het rijgedrag hoort daarbij.. af en toe een ongeluk hoort er ook bij.. als je zo'n regel invoert dan nemen mensen helemaal geen risico's meer.. damn.. ze weten wel hoe ze het saai moeten maken.. |
|
ja die 1 motor regel staat klaar om in 2004 ingevoerd te worden ik ben er ook geen voorstander van maarja. |
|
Dus dan blazen ze bij de training de motor op en dan liggen ze het hele weekend eruit, dat vind ik niet leuk, van mij mogen er nog wel veel meer auto's rondjes rijden O ja en dat 10 plaatsen terug is ook niet haalbaar (voor minardi dan ) Maar ik zie daar ook de lol niet van in... crashes rulen meer dan dat alles goed gaat en zich 'netjes' als een treintje voortbeweegt zonder spectaculaire inhaal zooi... [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 22-03-2002 14:37] |
|
tja, ik vind het ook suf |
|
Waarom noemen ze die dingen bolides? |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |